Sydenflyene i rute onsdag

I morges kunne Star Tour sende av gårde et fullsatt fly med fornøyde og ferieklare kunder fra Oslo Gardermoen til Gran Canaria. Også en returreise fra Gran Canaria til Trondheim tok av som planlagt i morgentimene.

- Endelig har vi flyene våre i luften igjen, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour fornøyd. Hvis alt går som planlagt vil flyet fra Trondheim til Gran Canaria med 184 passasjerer ta av til oppsatt tid i ettermiddag. Også hjemreisen til Oslo for 199 Gran Canaria-gjester ser ut til å gå på tid. - Det kan fremdeles skje forandringer, men foreløpig ser vi positivt på trafikken denne onsdagen, sier Larsen-Vonstett. Hun forteller at alle reisende som blir rammet av en eventuell forsinkelse blir kontaktet via sms eller telefon. - Dersom kundene ikke hører fra oss skal de møte opp på flyplassen til avtalt tid, understreker informasjonssjefen. Oppdatert informasjon finnes på www.startour.no/vulkanen Stabekk 21. april 2010 Kontaktinformasjon: Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503