Sydenkupp for under tusenlappen

Er du heldig og har en uke ferie til gode kan du forlenge sommeren for under tusenlappen. Det flotte juliværet har bremset etterspørselen etter sensommerreiser og det betyr flere og ekstra billige reiser fra blant annet Sola i august og september, melder Star Tour.

- Nå kan du kjøpe en flybillett til Menorca for under 500-lappen og få fly og hotell til blant annet Kypros og Rhodos for under en tusenlapp, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour.

I følge Larsen-Vonstett er siste halvdel av august og september tradisjonelt perioder med lave priser på sydenreiser. I år har den varme sommeren i tillegg redusert etterspørselen etter reiser, noe som gir ekstra lave priser for reiselystne nordmenn på tampen av sommeren.

- Vi selger også reiser med tre- og firestjerners hotell til en brøkdel av prisen du må ut med i midten av juli. For familier med barn utenfor skolealder er det mange penger å spare på å feriere når andre må tilbake til jobb og skole, sier hun.

Priseksempler fra Sola. Pris per person, en ukes opphold:

9. august, fly og uspesifisert hotell til Kypros, kr 1198
10. august, fly og uspesifisert hotell til Rhodos, kr 1998
11. august, fly og uspesifisert hotell til Antalya, kr 1498
11. august, kun fly til Menorca, kr 498
16. august, kun fly til Kypros, kr 798
16. august, fly og uspesifisert hotell Kypros, kr 998
23. august, fly og uspesifisert hotell Kypros, kr 998
24. august, fly og trestjerners hotell Rhodos, kr 2498
24. august, fly og uspesifisert hotell Rhodos, kr 998

Bilder kan lastes ned her

Stabekk 7. august 2013

Tlf: 928 66 503

Star Tour er en av Norges største turoperatører med 360 000 reisende årlig. Vi tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land, og i 2013 feirer vi vårt 40-års jubileum. I følge Norsk Kundebarometer har Star Tour Norges mest fornøyde kunder, både når det gjelder kundetilfredshet og kundelojalitet. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre og har som en del av TUI Travel Plc tilgang på reiser og ferier som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.