Thailand hele året

I april neste år lanserer Star Tour sommerruter til Thailand. Dermed blir et av nordmenns favorittreisemål en helårsdestinasjon.

Det har lenge vært Thailandfeber i Norge. Star Tour har allerede solgt over halvparten av vinterens reiser til Phuket, og enkelte avganger er alt utsolgt.
- De siste årene har vi merket en økende etterspørsel fra kunder som vil reise til Thailand på sommerferie. Frem til nå har vi bare kunnet tilby Phuket-reiser med rutefly via Bangkok. Våre egne avganger vil fly direkte, og kommer også til å være en god del billigere, sier daglig leder i Star Tour, Jørn Kristiansen.

Nytt Blue Star
- Til sommeren åpner vi også et nytt familieanlegg på Kata Beach, Blue Star Centara. Det ligger rett ved stranden, og enkelte leiligheter har plass til hele åtte personer, sier Kristiansen.
Sommerreisene legges ut for salg i løpet av høsten, og prisene er ennå ikke fastsatt. Star Tour-sjefen antar at en to ukers-tur ikke vil koste så mye mer enn en lignende reise til for eksempel Mallorca i skoleferien. Det første sommerflyet letter fra Gardermoen 14. april, og vil fly hver 14. dag frem til midten av oktober.

Stabekk 4. juli 2007

Kontakinformasjon: