Thailandturen sikres nå!

Star Tour tyvstarter salget av de mest populære Thailand-turene. Allerede nå kan du sikre deg neste års juleferie i ”smilets land”. - Trykket på våre mest populære hotell i Thailand, Blue Village og Blue Star, er så stort at kundene allerede nå får muligheten til å sikre seg plass neste vinter, forteller Lena Petersson, informasjonssjef i Star Tour.

– Denne vinteren har alt vært smekkfullt. Mange fikk rett og slett ikke plass – verken med oss eller Thai Airways, fortsetter Petersson. Hun tror trykket blir enda større neste vinter, og mener det gjelder å være tidlig ute hvis man vil sikre seg de beste hotellene og de beste strendene.

- Her er det først til mølla prinsippet som gjelder. Skal du til Thailand i juleferien bør du bestille nå, mener hun.

100 prosent flere Thailandhotell

Like før nytt år lanserte Star Tour en egen Thailandbrosjyre med hele 80 nye bosteder og 20 nye reisemål. Noen av nyhetene er Cha Am, Pranburi, paradisøya Koh Yao, Koh Samet, Chiang Mai og Chiang Rai. Hvis du er tidlig ute og har noen kroner til overs kan du leie din egen øy i - Koh Rayang. Eller du kan velge å kombinere populære Koh Samui med de mindre øyene Koh Phangan og Koh Tao. Alle reisemål og hotell kan kombineres med både Star Tours egne fly og rutefly.

- Øyene Koh Sukorn, Koh Mak, Kok Rayang og Koh Kood er nyheter hos oss. Så vidt vi vet er det ingen andre større reisearrangører som tilbyr turer hit, sier Lena Petersson.

Mer fakta:

> Kok Mook, Koh Hai og Koh Sukorn ligger på vestkysten utenfor Trang, nær Koh Lanta.
> Koh Mak, Koh Rayang og Koh Kood ligger utenfor Trat, nær grensen til Kambodsja, ved øya Koh Chang.
> Koh Yao ligger på vestkysten, mellom Phuket og Krabi.
> Det første charterflyet gikk til Thailand vinteren for 12 år siden
> I 2005 reiste rundt 80 000 nordmenn til Thailand
> I 2007 regner Star Tour med at rundt 100 000 nordmenn reiser til Thailand
> Denne vinteren vil 85 000 reise med Star Tour og TUI Nordic fra Norden til Thailand