O’Learys har planer om å åpne på Metro Senteret i Lørenskog

I 2024 er det planlagt flere store åbningerpå Metro senteret, og nå er det klart at det meget populære konseptet O’Learys åpner en stor ny restaurant så snart O’Learys har en godkjent franchisetaker.

O’Learys er en uformell restaurant inspirert av nabolagsrestauranter fra Boston. Kundene tilbys en komplett opplevelse med en kombinasjon av sport, amerikansk mat, et veldefinert miljø og en vennlig atmosfære, med musikk og andre former for underholdning. Konseptet er rettet mot et bredt spekter av kunder, både privatpersoner og forretningsfolk.

Konseptet O’Learys er i sterk vekst i Norge, og trenger stadig nye lokaler og drivere. Metro Lørenskog har en spennende lokasjon, som passer godt med O´Learys sin geografiske ekspansjon. Finner vi riktig franchisetaker håper vi snart å være klar for drift på senteret, sier Yngvar Andreassen, Business Developer Frø Consulting på vegne av O’Learys Group. Les mer på: https://olearystrademark.com/.

O’Learys planlegger å åpne i plan 2 med fantastisk beliggenhet ut mot Festplassen og Lamell tomten, i et lokale som rommer hele 470 kvadratmeter. Lokalene  er ypperlig tilpasset med store vindusflater og godt tilrettelagt for uteservering og har unik tilgjengelighet.

– Vi er stolte og meget fornøyd av at O`Learys velger å åpne hos oss på Metro. Dette er et konsept som har vært høyt etterspurt av våre kunder- og representerer et tilbud vi ikke tidligere har hatt. O’Learys har et sterkt konsept, og er et sosialt møtepunkt der de i dag er representert. Metro senter har vokst betydelig se siste årene, med rekordhøye besøkstall i 2023. Nå gjør vi ytterligere grep, for å underbygge den positive trenden vi er inne i, sier Christopher Castberg, senterleder på Metro.

–  Det vil bli ytterligere endringer på senteret fremover, og vi har en god miks av de store kjedene og nye, unike og innovative butikk-konsepter, konkluderer Castberg og mener de nye endringene vil styrke Metros konkurranseposisjon mot de andre kjøpesentrene i området.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Christopher Castberg, Shopping Center Manager Metro, Steen & Strøm
christopher.castberg@steenstrom.com

Yngvar Andreassen, Business Developer Frø Consulting PÅ VEGNE AV o’Learys Group
yngvar@froconsulting.no

Om Steen & Strøm

Skandinavias ledende kjøpesenterselskap Steen & Strøm har i dag nio kjøpesentre på attraktive markeds-plasser, hvorav fire ligger i Sverige, to i Norge og tre i Danmark. Det dreier seg om Emporia i Malmö, Allum i Partille, Marieberg Galleria i Örebro og Kupolen i Borlänge. Danmark har Bruuns Galleri i Aarhus, Field's i København og Bryggen i Vejle. Metro i Lørenskog eies 50% av Steen & Strøm og 50% av Storebrand Eiendomsfond Norge KS. Kjøpesentrene har til sammen 60 millioner besøkende årlig, og alle kjøpesentrene arbeider nå for å nå målet om å være den mest bærekraftige handelsplattformen innen 2030. www.steenstrom.com

Steen & Strøm er en del av Klépierre-konsernet, som kombinerer ekspertise innen eiendoms-utvikling og kapitalforvaltning og er ledende innen kjøpesentre i Europa. Selskapets portefølje var verdsatt til 19,8 milliarder euro per 30. juni 2023 og omfatter store kjøpesentre i mer enn 15 land i Europa som til sammen har flere hundre millioner besøkende i året. Klépierre er notert på Euronext Paris /french SIIC) og er representert i CAC Next 20- og EPRA Eurozone-indeksene, samt i andre etiske indekser som CAC SBT 1.5, MSCI Europe ESG Leaders, FTSE4Good, Euronext Vigeo Europe 120 og CDP A-listen. Disse utmerkelsene bekrefter konsernets engasjement for en proaktiv policy for bærekraftig utvikling, Act4Good, og dets globale lederskap i kampen mot klimaendringer. www.klepierre.com

Quick facts

Tweet dette

Sitater

Konseptet O’Learys er i sterk vekst i Norge, og trenger stadig nye lokaler og drivere. Metro Lørenskog har en spennende lokasjon, som passer godt med O´Learys sin geografiske ekspansjon. Finner vi riktig franchisetaker håper vi snart å være klar for drift på senteret.
Yngvar Andreassen, Business Developer Frø Consulting på vegne av O’Learys Group
Vi er stolte og meget fornøyd av at O`Learys velger å åpne hos oss på Metro. Dette er et konsept som har vært høyt etterspurt av våre kunder- og representerer et tilbud vi ikke tidligere har hatt. O’Learys har et sterkt konsept, og er et sosialt møtepunkt der de i dag er representert. Metro senter har vokst betydelig se siste årene, med rekordhøye besøkstall i 2023. Nå gjør vi ytterligere grep, for å underbygge den positive trenden vi er inne i.
Christopher Castberg, senterleder på Metro