Oppgradert Jernia-butikk er superkundevennlig med sin flotte beliggenhet på Metro Senter

For øyeblikket er det en rekke endringer som skjer på Metro Senter i Lørenskog og oppgraderingen av Jernia-butikken var en av disse aktivitetene. Jernia har vært på Metro i 16 år, og tidligere denne måneden åpnet den nye, oppgraderte butikken deres. Det nye butikkonseptet har kundeopplevelsen i sentrum. Butikken er både inspirerende og enkel å navigere seg i, og har blitt supplert med et nærliggende pick-up-point.

”Vi er svært godt fornøyd med resultatet, og er glade for alle de positive tilbakemeldingene vi allerede har fått fra kunder og samarbeidspartnere under og etter åpningen. Vår ambisjon er at fornyelsen og moderniseringen, sammen med den gode Jerniaservicen og fagkunnskapen til teamet vårt på Metro skal løfte handleopplevelsen for både nye og gamle kunder i tiden som kommer. Vi har store forhåpninger og forventninger om mange gode år på Metro Senter i fortsettelsen”, sier Lars Lauglo, Leder etablering  og forretningsanalyse på Jernia.

Jernia har et bredt utvalg med ganske ulike varekategorier til hjemmet, så det har vært viktig for å gjøre det enklere for kunden å orientere seg i butikken. Det nye konceptet har derfor tydeligere avgrensede avdelinger og soner for de ulike varegruppene med en tydelig og visuell navigasjon. Det innebærer en modernisering av farge- og materialvalg, belysning og lay-out.

Dette gjør butikken mer innbydende og hyggelig for kundene å besøke for løse sine behov for varer og tjenester til huset, hagen og på kjøkkenet. Samtidig finnes det  mer plass til inspirasjon og vareutstillinger i butikkens mange avdelinger slik at kundene enklere kan se, ta og føle på produktene.

”Jeg er veldig stolt over at Jernia valgte å investere i sin butikk på Metro Senter. Butikken ser veldig fin ut, med forbedret kundeflyt og en tiltalende butikkfasade og inngangsparti. Butikken er på 600 m2 og tilbyr et pick-up point, direkte til parkeringsanlegget, noe som er veldig kundevennlig”, sier Christopher Castberg, Center Manager på Metro Senter.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Christopher Castberg, Shopping Center Manager Metro, Steen & Strøm
christopher.castberg@steenstrom.com
Telefon: +47 92 01 40 28

Lars Lauglo, Leder etablering og forretningsanalyse i Jernia
E-post: lars.lauglo@jernia.no
Telefon: +47 988 31 511

Om Steen & Strøm. Skandinavias ledende kjøpesenterselskap Steen & Strøm har i dag nio kjøpesentre på attraktive markedsplasser, hvorav to ligger i Norge, fire i Sverige, og tre i Danmark. Kjøpesentrene har til sammen 60 millioner besøkende årlig, og alle kjøpesentrene arbeider nå for å nå målet om å være den mest bærekraftige handelsplattformen innen 2030. Steen & Strøm er en del av Klépierre-konsernet, som kombinerer ekspertise innen eiendomsutvikling og kapital-forvaltning og er ledende innen kjøpesentre i Europa. Selskapets portefølje var verdsatt til 19,3 milliarder euro per 31. december 2023 og omfatter store kjøpesentre i mer enn 15 land i Europa som til sammen har flere hundre millioner besøkende i året. www.steenstrom.com.   www.klepierre.com

Metro Senter har 5 millioner besøkende per år og eies 50% av Steen & Strøm og 50% av Storebrand Eiendomsfond Norge KS.

Quick facts

Tweet dette

Sitater

Vi er svært godt fornøyd med resultatet, og er glade for alle de positive tilbakemeldingene vi allerede har fått fra kunder og samarbeidspartnere under og etter åpningen. Vår ambisjon er at fornyelsen og moderniseringen, sammen med den gode Jerniaservicen og fagkunnskapen til teamet vårt på Metro skal løfte handleopplevelsen for både nye og gamle kunder i tiden som kommer. Vi har store forhåpninger og forventninger om mange gode år på Metro Senter i fortsettelsen.
Lars Lauglo, Leder etablering  og forretningsanalyse på Jernia
Jeg er veldig stolt over at Jernia valgte å investere i sin butikk på Metro Senter. Butikken ser veldig fin ut, med forbedret kundeflyt og en tiltalende butikkfasade og inngangsparti. Butikken er på 600 m2 og tilbyr et pick-up point, direkte til parkeringsanlegget, noe som er veldig kundevennlig.
Christopher Castberg, Center Manager Metro Senter