Organisasjonsendringer i eiendomsselskapet Steen & Strøm Skandinavia

Den 3. juni tiltrer Astrid Damgaard og Clarisse Boutin som Head of Leasing og Head of Asset Management i Steen & Strøm Skandinavia, som kombinerer kompetanse innen eiendomsutvikling og asset management og er ledende innen kjøpesentersegmentet i Skandinavia.

»Jeg er meget tilfreds med disse interne rekrutteringene, som bekrefter at vi kan tilby våre medarbeidere gode muligheter til å utvikle seg tverrfunksjonelt i Skandinavia, men også internasjonalt», sier Christian Brewaeys, administrerende direktør i
Steen & Strøm.

Astrid Damgaard (t.h.) har mer enn 10 års erfaring med leasing fra DEAS A/S og som Leasing Manager og Portfolio Manager i Steen & Strøm Skandinavia:
»Jeg er veldig glad for å ha fått denne muligheten til å fortsette å utvikle og vokse i Steen & Strøm sammen med et svært kompetent skandinavisk utleieteam. Fysisk retail er inne i en interessant fase, og jeg ser frem til å fortsette å utvide mitt retailnettverk og partnerskap med våre retailere og til et tettere samarbeid med Klépierre, vår hovedeier.»

Clarisse Boutin (t.v.) begynte i Klépierre for fem år siden som internasjonal corporate volunteer. Clarisse var ansvarlig for Steen & Strøms svenske eiendomsportefølje, før hun gradvis utvidet sitt ansvarsområde til å overvåke analysene av hele den skandinaviske porteføljen:
»Jeg er glad for å fortsette å utvikle meg i Steen & Strøm. Jeg er trygg på at de ulike stillingene jeg har hatt innen finans og kapitalforvaltning de siste årene vil gi meg mulighet til å videreutvikle teamet mitt og bidra til Steen & Strøms suksess. Jeg ser frem til denne nye oppgaven og til å jobbe tettere sammen med virksomheten i Skandinavia for å sikre verdiskapning i vår portefølje av kjøpesentre.»

Astrid Damgaard og Clarisse Boutin blir en del av Steen & Strøms ledergruppe og vil rapportere til Christian Brewaeys.

Pierre Kubler, tidligere Head of Asset Management and Leasing, har takket ja til rollen som Group Head of Asset i Klépierre og vil slutte seg til teamet i Paris i løpet av sommeren.
»Jeg er svært glad på Pierres vegne og for den muligheten han har fått i Klépierre. Jeg har hatt stor glede av å jobbe med ham de siste tre årene, og jeg er sikker på at han vil fortsette å gjøre det veldig bra i sin nye rolle hos Klépierre», sier Christian Brewaeys.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Christian Brewaeys, administrerende direktør Steen & Strøm
christian.brewaeys@steenstrom.com

Astrid Damgaard, Head of Leasing
astrid.damgard@steenstrom.com

Clarisse Boutin, Head of Asset Management
clarisse.boutin@steenstrom.com

Om Steen & Strøm
Skandinavias ledende kjøpesenterselskap Steen & Strøm har i dag ni kjøpesentre på attraktive markedsplasser, hvorav to ligger i Norge, fire i Sverige, og tre i Danmark. Kjøpesentrene har til sammen 60 millioner besøkende årlig, og alle kjøpesentrene arbeider nå for å nå målet om å være den mest bærekraftige handelsplattformen innen 2030. Steen & Strøm er en del av Klépierre-konsernet, som kombinerer ekspertise innen eiendomsutvikling og kapital-forvaltning og er ledende innen kjøpesentre i Europa. Selskapets portefølje var verdsatt til 19,3 milliarder euro per 31. desember 2023 og omfatter store kjøpesentre i mer enn 15 land i Europa som til sammen har flere hundre millioner besøkende i året. www.steenstrom.com www.klepierre.com

Quick facts

Tweet dette

Sitater

Jeg er meget tilfreds med disse interne rekrutteringene, som bekrefter at vi kan tilby våre medarbeidere gode muligheter til å utvikle seg tverrfunksjonelt i Skandinavia, men også internasjonalt.
Christian Brewaeys, administrerende direktør i Steen & Strøm
Astrid Damgaard, Head of Leasing