Samarbeid med Disneyland Paris utvides til partnerskap

Steen & Strøm er stolt partner til Disneyland Paris. På initiativ fra Disneyland Paris ble det i fjor innledet et samarbeid mellom kjøpesenteret Field’s i København (eid av Skandinavias førende kjøpesenterselskap, Steen & Strøm), og Disneyland Paris. Dette samarbeidet utvides nå til et partnerskap.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

"Etter fjorårets samarbeid med Field’s kjøpesenter i København er vi glade for å kunne videreføre samarbeidet med Steen & Strøm over hele Skandinavia. Nå kan enda flere familier i området få en episk opplevelse som begynner på kjøpesenteret og slutter i Marvel Avengers Campus, det episke landet som nylig ble presentert som en del av Disneyland Paris’30-årsjubileum", sier Clotilde Le Maout, presse- og partnerskapsrepresentant for Norden.

"Vi er stolte over og veldig glade for dette partnerskapet. Sammen med Disneyland Paris vil vi kunne tilby kjøpesentrene våre muligheten til å utvikle aktiviteter for barn og familier der alle kan delta", sier Charlotta Svensson, markedssjef for Steen & Strøm i Skandinavia.

Disneyland Paris-aktivitetene foregår i Bruuns Galleri, Bryggen og Field’s i Danmark, i Allum og Emporia i Sverige og i Oslo City i Norge. Disse kjøpesentrene har til sammen 46 millioner besøkende årlig.

For mer informasjon, kontakt:

Annika Andersson, kommunikasjonssjef, Skandinavia
E-post: annika.andersson@steenstrom.com

Clotilde Le Maout, Disneyland Paris’ presse- og partnerskapsrepresentant for Norden
E-post: clotilde.le.maout@disney.com
www.disneylandparis.com

Steen & Strøm er det førende skandinaviske kjøpesenterselskapet med ti kjøpesentre på attraktive plasseringer. Fem ligger i Sverige, to i Norge og tre i Danmark. I Sverige er det Emporia i Malmö, Galleria Boulevard i Kristianstad, Allum i Partille, Marieberg Galleria i Örebro og Kupolen i Borlänge. I Danmark er det Bruuns Galleri i Aarhus, Field's i København og Bryggen i Vejle. I Norge er det Oslo City og Metro i Lørenskog. Kjøpesentrene tiltrekker til sammen 60 millioner besøkende årlig.

Steen & Strøm har løftet sløret for sin nye CSR-strategi, Act4Good™, i stolt samarbeid med eieren Klépierre, Europas førende innen kjøpesentre. Den byr på enda mer ambisiøse mål og flere nye utfordringer. Act4Good™ er utviklet sammen med en komité av uavhengige eksperter og fokuserer på fire grunnsøyler som skal hjelpe hele Klépierre-gruppen med å oppbygge den mest bærekraftige handelsplattformen innen 2030.

Disneyland Paris åpnet dørene første gang i april 1992 og har vokst med gjestene sine til å bli Europas største turistdestinasjon. I dag er det et flerdagsresort som omfatter to temaparker i verdensklasse, sju Disney-temahoteller, Disney Village® underholdningskompleks og to kongressentre. Disneyland Paris er den største private arbeidsgiveren i Seine-et-Marne-regionen med mer enn 500 ulike stillinger og 124 nasjonaliteter representert. www.disneylandparis.com