Bra å jobbe i Integris

Bra å jobbe i Integris Integris ligger godt an til å få en plass blant verdens 100 beste it- arbeidsplasser. Computerworld har i samarbeid med sine lesere, kommet frem til de fem it-bedriftene med best arbeidsmiljø i landet. Disse går videre i konkurransen om å bli klodens beste it-arbeidsplass, som Computerworld i førti land står bak. (10.04.2002) Hyggelig å være blant de nominerte. Det bekrefter at vi gjør noe riktig både når det gjelder rekruttering og personalpolitikk. Vi rekrutter rundt 50 medarbeidere hvert år i motsetning til andre i bransjen, og dette kan gi utslag i at enda flere av de beste kommer til oss, sier personaldirektør Solfrid Skilbrigt i Integris AS. Alt fra lønn til soneterapi og kurs i zenbuddisme teller når verdens it- selskaper skal knive om å bli rangert blant de hundre gjeveste arbeidsgiverne. For første gang er nordiske bedrifter med i konkurranse, forteller Computerworld. Nominerte bedrifter fra Norden er: Opera Software Telenor Business Solutions Trolltech Integris / Bull Oracle ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/09/20031009BIT00600/wkr0001.pdf