Mot strømmen

Mot strømmen Steria Norge kunne legge fram svært sterke resultater for årets tre første kvartaler. Omsetning økte med 13 prosent i forhold til samme periode i fjor. Og resultatet ble svært godt. (10.04.2002) Etter en grundig effektiviseringsprosess og høy utfaktureringsgrad, klarte selskapet å levere et resultat som var nesten 400 prosent bedre enn i fjor. Dermed viser Steria Norge at det er mulig å lage gode resultater til tross for nedgangstider for de aller fleste i it- bransjen. Dette skjer samtidig som omsetningen totalt for Integris internasjonalt falt med tre prosent i samme periode. Steria Norge regner med å nå omsetnings- og resultatmålene for året, ifølge direktør Kjell Rusti. Totalt har Steria 250 medarbeidere i Norge, og årsomsetningen kommer trolig til å ligge godt over 500 millioner. 18. april 2002: Bull-selskapet Integris AS bytter navn til Steria AS. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/09/20031009BIT00620/wkr0001.pdf