Pressemelding: SAP-konsulenter til Steria

Pressemelding: SAP-konsulenter til Steria Oslo, 17. august 2004 Steria fortsetter å rekruttere. Denne gangen er det innenfor ERP og SAP selskapet skal ansette 5 til 10 nøkkelpersoner. - Rekrutteringen er et ledd i en strategi om å satse for fullt på ERP, spesielt skal vi ha spisskompetanse på å bistå kunden med implementering av store SAP-løsninger. forteller Jan Haakon Gulbrandsen, leder for Sterias rådgivningsvirksomhet. - Vi er allerede SAP-partner i utlandet og har ambisjoner om å bli det også i Norge. I tillegg er vi involvert i Forsvarets Program Golf, og vi ønsker å videreføre denne satsningen, sier Gulbrandsen. Steria (www.steria.no) Steria er et av Europas største it-konsulentselskaper med 8.200 ansatte og en omsetning i 2003 på NOK 7,9 milliarder. I Norge ligger omsetningen på over 630 millioner. Gjennom mer enn 40 års virke og langvarige relasjoner med krevende kunder, har Steria utviklet spisskompetanse innen tre hovedtjenesteområder: IT- og virksomhetsrådgivning; Systemutvikling og integrasjon; Drift og outsourcing. Kunder omfatter virksomheter som Politiet, Tollvesenet, Forsvaret, ErgoGroup, Telenor, BBS, Skatteetaten, Oslo kommune, DnB NOR, EDB Teamco, Statsbygg, Norsk Tipping for å nevne noen. Besøk gjerne våre webside www.steria.no - og sjekk våre referanser. Her finner du også en rekke fagartikler og kurstilbud med fokus på it og ledelse. Kommunikasjonsdirektør Anders Lindgren Tlf.: 22 57 57 64 / Mobil: 416 33 084 E-post: al@steria.no ProgramdirektørJan Haakon Gulbrandsen Tlf.: 22 57 57 69 / Mobil: 911 12 717 E-post: jhg@steria.no ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no