Steria inviterer til pressebrunsj

Steria inviterer til pressebrunsj Steria har gleden av å invitere deg til sin årlige pressebrunsj: Torsdag 5. februar kl 14.00 hos Steria AS, Fyrstikkalléen 3A på Helsfyr. Vi starter brunsjen med én times faglig oppdatering om følgende temaer: 2004 - ÅRET FOR NØKTERN OPTIMISME: Adm. direktør Kjell Rusti, kåret til årets it-leder i 2003 av Dataforeningen og Rosing-akademiet, er nøktern optimist for 2004 og gir sine synspunkter om utviklingen i markedet. OMRÅDER I MEDVIND: Outsourcing, CRM, kundekontakt, arbeidsflyt, virksomhetsportaler, betalingsløsninger, fingeravtrykk. Her deler våre fremste spesialister sine erfaringer. STERIA AS - HØYDEPUNKTER I 2003 OG VEIEN VIDERE: Steria har kommet seg ut av it-stormen mindre rystet enn de fleste andre. Første halvår 2003 var en av de beste periodene for Steria noensinne. I løpet av året har selskapet vunnet flere viktige kontrakter og i tillegg styrket sin posisjon hos eksisterende kunder. Både omsetning og resultater peker oppover. Ikke minst har Steria vært svært offensiv på rekrutteringsfronten og hentet i 2003 inn 45 nye medarbeidere. I 2004 planlegger selskapet å rekruttere ytterligere 50 mennesker. På den øvrige menyen utover ettermiddagen og kvelden står det, som tidligere år, franskinspirert mat og drikke, valgt ut og fremstilt av en av Norges fremste kokker. Vi håper at du har anledning til å delta og ser frem til å motta din påmelding. Svarfrist er 3. febuar 2004. Påmelding gjøres til en av kontaktpersonene nederst på siden. Dersom ønskelig kan vi også arrangere et personlig intervju med vår adm. direktør Kjell Rusti eller noen av våre andre spesialister. Hjertelig velkommen for Steria AS Anders Lindgren, Kommunikasjonsdirektør Markedskonsulent Irene Bruun Kommunikasjonsdirektør Tlf: 22575682 / mob: 907 84 Anders Lindgren 035 / e-post: ibr@steria.no Tlf: 22575764 / mob: 416 33 084 / e-post: al@steria.no ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/28/20040128BIT00500/wkr0002.pdf