STOREBRAND ASA: Avtale med Insr vedtatt

Den ekstraordinære generalforsamlingen i Insr Insurance Group ASA ("Insr") har i dag vedtatt salget av forsikringsporteføljer til Storebrand Forsikring AS. Avtalen ble annonsert i børsmelding av 14. august 2020. Avtalen vil tre i kraft 1. desember 2020 og er godkjent av Finanstilsynet og Konkurransetilsynet.

Lysaker, 5. Oktober 2020

Kontaktpersoner/mediehenvendelser:

Leder Strategi og Finans Kjetil Ramberg Krøkje:
kjetil.r.krokje@storebrand.no eller (+47) 934 12 155

Leder Investor Relations Daniel Sundahl:
daniel.sundahl@storebrand.no eller (+47) 913 61 899

Kommunikasjonsdirektør Margrethe Assev:
margrethe.assev@storebrand.no eller (+47) 951 55 056

Storebrands ambisjon er å sikre våre kunder økonomisk frihet og trygghet gjennom å være den beste tilbyderen av langsiktig sparing og forsikring. Storebrand leverer bærekraftige løsninger tilpasset kundens livssituasjon, slik at hver enkelt får en bedre pensjon i en mer bærekraftig verden. Storebrand har om lag 40 000 bedriftskunder og 2 millioner personkunder og har hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo. Storebrand forvalter 880 milliarder kroner og er en av Nordens største kapitalforvaltere. Vi jobber målrettet for å nå vårt formål: En fremtid å glede seg til. Storebrand (STB) er notert på Oslo Børs. Besøk oss på www.storebrand.no og følg oss på Twitter:  @Storebrand_no. Denne meldingen er informasjonspliktig i henhold til Verdipapirhandellovens § 5-12.