STOREBRAND ASA: Påminnelse - Invitasjon til 1. kvartal 2020

I forbindelse med offentliggjøring av regnskapet for 1. kvartal 2020 inviteres det til følgende:

I morgen, torsdag 30. april 2020

07.30
Pressemelding, kvartalsrapport og analytikerpresentasjon vil være tilgjengelig på www.storebrand.no/ir.

08.30
Direktesendt presse- og analytikerkonferanse via kombinert webcast og telefonkonferanse på engelsk. Sendingen vil også bli lagt ut som klikkbar fil etter endt presentasjon.

Deltakere som ønsker å stille spørsmål på slutten av presentasjonen må ringe inn til telefonkonferansen, eller sende inn skriftlige spørsmål via skjemaet i webcasten.

For å delta i telefonkonferansen kreves forhåndsregistrering. Vennligst klikk på lenken nedenfor for å registrere deg og for å motta telefonnummer, konferanse- og bruker-PIN-koder per mail.

Link til webcast

Link til registrering for telefonkonferansen

Lysaker, 29. april 2020

Leder Investor Relations, Daniel Sundahl: Mobil 913 61 899