Storebrand ASA: Påminnelse - Invitasjon til Capital Update 2022

Storebrand inviterer til en kapitaloppdatering den 8. desember 2022

Storebrand inviterer aksjonærer, investorer, analytikere og andre interessenter til en kapitaloppdatering.

Presentasjoner vil bli holdt av Storebrands CEO og CFO, med fokus på hva et høyere rentenivå betyr for Storebrands investeringer i garanterte produkter, balanse- og solvensposisjon, og potensiell kapital- og kontantgenerering. Storebrand vil også gi en overordnet innføring i hvordan IFRS 17 vil påvirke selskapets finansielle rapportering.

Presentasjonen forventes vare i ca. 45 minutter, etterfulgt av en Q&A fram til kl 10.30.

Dato: 8. desember 2022
Tid: 09.00-11.00
Sted: Professor Kohts vei 9, 1366 Lysaker, Norge

Investorer og analytikere inviteres til å delta ved Storebrands hovedkontor på Lysaker. Vennligst meld deg på og registrer deg senest tirsdag 6. desember 2022. Besøkende er velkommen fra klokken 08.30 om morgenen den 8. desember. Det vil bli servert lette forfriskninger før og etter presentasjonen.

Det er også mulighet for aktiv digital deltakelse ved å registrere seg for Teams webinaret.

Påmelding er tilgjengelig ved å besøke: https://www.storebrand.no/en/investor-relations/capital-update-2022

Presentasjonen vil også bli livestreamet uten krav om forhåndsregistrering, og vil bli gjort tilgjengelig for avspilling i etterkant. Lenken vil bli gjort tilgjengelig på www.storebrand.no/ir på dagen for presentasjonen.

Leder Investor Relations & Rating, Daniel Sundahl:
daniel.sundahl@storebrand.no eller (+47) 913 61 899

Storebrand er et nordisk finanskonsern som leverer økonomisk trygghet og frihet til privatpersoner og bedrifter. Vi ønsker å tilby bærekraftige løsninger og motivere våre kunder til å ta gode økonomiske valg for fremtiden: sammen skaper vi en fremtid å glede seg til. Storebrand har om lag 55 000 bedriftskunder, 2,2 millioner personkunder og forvalter 1001 milliarder kroner. Konsernet har hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo, og er notert på Oslo Børs (STB).

Besøk oss på www.storebrand.no