STOREBRAND ASA: Påminnelse - Invitasjon til resultatpresentasjoner 1. kvartal 2021

I forbindelse med offentliggjøring av regnskapet for 1. kvartal 2021 inviteres det til følgende:

Onsdag 28. april 2021

07.00
Pressemelding, kvartalsrapport og analytikerpresentasjon vil være tilgjengelig på www.storebrand.no/ir.

10.00
Direktesendt analytikerkonferanse via kombinert webcast og telefonkonferanse på engelsk. Sendingen vil også bli lagt ut som klikkbar fil etter endt presentasjon.

Link til webcast

Deltakere som ønsker å stille spørsmål på slutten av presentasjonen må ringe inn til telefonkonferansen. Vennligst ring inn 5 minutter før starttiden og oppgi "Storebrand Q1 2021" til operatøren. Nummer til telefonkonferansen (Norge): +47 2 156 3318

Lysaker, 27. april 2021

Leder Investor Relations, Daniel Sundahl: Mobil 913 61 899

Storebrands ambisjon er å sikre våre kunder økonomisk frihet og trygghet gjennom å være den beste tilbyderen av langsiktig sparing og forsikring. Storebrand leverer bærekraftige løsninger tilpasset kundens livssituasjon, slik at hver enkelt får en bedre pensjon i en mer bærekraftig verden. Storebrand har om lag 40 000 bedriftskunder og 2 millioner personkunder. Konsernet har hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo. Storebrand forvalter 962 milliarder kroner og er en av Nordens største kapitalforvaltere. Storebrand (STB) er notert på Oslo Børs. Besøk oss på http://www.storebrand.no.