STOREBRAND ASA: Påminnelse - Invitasjon til resultatpresentasjoner 3. kvartal 2021

I forbindelse med offentliggjøring av regnskapet for 3. kvartal 2021 inviteres det til følgende:

I morgen, onsdag 27. oktober 2021

07.30
Pressemelding, kvartalsrapport og analytikerpresentasjon vil være tilgjengelig på www.storebrand.no/ir.

10.00
Direktesendt investor- og analytikerkonferanse via kombinert webcast og telefonkonferanse på engelsk. Sendingen vil også bli lagt ut som klikkbar fil etter endt presentasjon.

Link til Webcast

Deltakere som ønsker å stille spørsmål på slutten av presentasjonen må ringe inn til telefonkonferansen. Vennligst ring inn 5 minutter før starttiden og oppgi "Storebrand Q3" til operatøren. Nummer til telefonkonferansen er (Norge): +47 2 156 3318

Lysaker, 26. oktober 2021

Leder Investor Relations, Daniel Sundahl: Mobil 913 61 899

Storebrands ambisjon er å sikre våre kunder økonomisk frihet og trygghet gjennom å være den beste tilbyderen av langsiktig sparing og forsikring. Storebrand leverer bærekraftige løsninger tilpasset kundens livssituasjon, slik at hver enkelt får en bedre pensjon i en mer bærekraftig verden. Storebrand har om lag 40 000 bedriftskunder og 2 millioner personkunder. Konsernet har hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo. Storebrand forvalter 1 037 milliarder kroner og er en av Nordens største kapitalforvaltere. Storebrand (STB) er notert på Oslo Børs. Besøk oss på http://www.storebrand.no.