STOREBRAND ASA: Status tilbakekjøp av egne aksjer

Dato for når tilbakekjøpsprogrammet ble annonsert: 29. mars 2023
Tilbakekjøpsprogrammets varighet: 30. juni 2023

Oversikt over transaksjoner

Dato Aggregert daglig volum (antall aksjer) Vektet gjennomsnittspris (NOK) Total transaksjonsverdi (NOK)
12.05.2023 206 207 80,56 16 611 108
15.05.2023 124 913 80,50 10 055 184
16.05.2023 235 000 80,32 18 876 281
19.05.2023 55 000 80,96 4 452 685
Totalt tidligere offentliggjorte tilbakekjøp under programmet: 795 981 79,83 63 544 889
Totalt kjøpt under programmet: 1 417 101 80,12 113 540 147

Etter gjennomføringen av overnevnte transaksjoner, eier Storebrand ASA totalt 9 020 987 egne aksjer, tilsvarende 1,91% av Storebrand ASA's aksjekapital.

Vedlegg: En oversikt over alle gjennomførte handler under tilbakekjøpsprogrammet som er uført i overnevnte tidsperiode er vedlagt denne meldingen og tilgjengelig på www.newsweb.no.

Lysaker, 22. mai 2023

For further inquiries, please contact:

Trond Finn Eriksen, Investor Relations (interim):
trond.finn.eriksen@storebrand.no or (+47) 991 64 135

Storebrand er et nordisk finanskonsern som leverer økonomisk trygghet og frihet til privatpersoner og bedrifter. Vi ønsker å tilby bærekraftige løsninger og motivere våre kunder til å ta gode økonomiske valg for fremtiden: sammen skaper vi en fremtid å glede seg til. Storebrand har om lag 55 000 bedriftskunder, 2,2 millioner personkunder og forvalter 1111 milliarder kroner. Konsernet har hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo, og er notert på Oslo Børs (STB).

Besøk oss på www.storebrand.no

Denne opplysningen er informasjonspliktig i henhold til EUs Market Abuse Regulation og krav i henhold til den norske verdipapirhandelloven § 5-12.