STOREBRAND ASA: Tilbakekjøpsprogram av egne aksjer fortsetter

I børsmelding av 12. april 2023, varslet Storebrand at det vil være en midlertidig stans i tilbakekjøpsprogrammet inntil ny fullmakt er vedtatt av generalforsamlingen i Storebrand ASA, og Finanstilsynet har gitt en fornyet tillatelse basert på denne fullmakten.

Finanstilsynet har nå gitt tillatelse til å fortsette tilbakekjøpsprogrammet i samsvar med fornyet fullmakt av ordinær generalforsamling 13. april 2023. Tilbakekjøpsprogrammet vil derfor gjenopptas innenfor de annonserte rammene.

For ytterligere detaljer om tilbakekjøpsprogrammet, se børsmelding av 29. mars 2023.

Lysaker, 12. mai 2023

Trond Finn Eriksen, Investor Relations (interim):
trond.finn.eriksen@storebrand.no eller (+47) 991 64 135

Storebrands ambisjon er å sikre våre kunder økonomisk frihet og trygghet gjennom å være den beste tilbyderen av langsiktig sparing og forsikring. Storebrand leverer bærekraftige løsninger tilpasset kundens livssituasjon. Storebrand har om lag 40 000 bedriftskunder og 2 millioner personkunder. Konsernet har hovedkontor på Lysaker utenfor Oslo. Storebrand forvalter 1 111 milliarder kroner og er en av Nordens største kapitalforvaltere. Storebrand (STB) er notert på Oslo Børs.