Julekonsert gav 240 000 kroner til Øst-Timor

Report this content

Julekonsert gav 240 000 kroner til Øst-Timor Julekonserten Stille natt, Hellige natt, med artistene Anita Skorgan, Tor Endresen, Marian Aas Hansen, Rune Larsen og musikerne Jon-Willy Rydningen og Olav Torget, har gått for fulle kirker i desember. I går kveld ble det satt punktum for årets turne i en fullsatt Uranienborg kirke i Oslo. Årets juleturne har som sist år, vært et samarbeid mellom Strømmestiftelsen og Tor Arne Ranghus i Taran Management. 46 konserter i fra Trøndelag i nord til Oslo i sør har fått besøk av Norges mest omfattende og største julekonsert. I går fikk Strømmestiftelsen overrakt en sjekk på 240 000 kroner. - Det dere har vært med på i kveld har gjort at noen barn på Øst-Timor vil få det bedre, sa Rune Larsen om har vært konferansier og bundet konserten sammen. Redaktør Egil Mongstad i Strømmestiftelsen takket artister, musikere, Tor Arne Ranghus i Taran Management og publikum for det fantastiske resultatet. - Det er rikt å være med å utrydde fattigdom. Det har dere publikummere vært med på i kveld. Pengene dere alle har vært med å gi skal i år gå til vårt arbeid på Øst-Timor der Strømmestiftelsen har drevet utviklingsarbeid de siste tre årene, sa Mongstad. For mer informasjon: Pressekontakt/redaktør i Strømmestiftelsen; Egil Mongstad 95 28 93 94 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/23/20031223BIT00200/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/23/20031223BIT00200/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/23/20031223BIT00200/bild.html Bilde