Strømmestiftelsen satser på Kanal 4

Report this content

Strømmestiftelsen satser på Kanal 4 Strømmestiftelsen blir hovedsamarbeidspartner for Barnekanalen AS i den nye kanal 4. Mandag vil Strømmestiftelsen og Barnekanalen skrive under på samarbeidsavtalen som i første omgang vil gjelde for tre år. Pressen inviteres herved til å overvære signeringen i Strømmestiftelsens lokaler, Skippergata 3 i Kristiansand, Mandag 20. oktober kl. 14.00. Det er ifølge markedssjef i Strømmestiftelsen, Lars-Ivar Gjørv, to viktige grunner for å inngå den treårige avtalen: - Strømmestiftelsen har et oppdrag om å drive informasjon og holdningsskapende arbeid i Norge - ikke minst overfor barn og ungdom. Vi anser Barnekanalen og Kanal 4 for å være en strategisk samarbeidspartner i så måte både på kort og lang sikt. - Dessuten er dette i tråd med vår vedtatte strategi: Vi dreier over fra tradisjonelle kanaler over mot digitale medier i vår formidling og markedskommunikasjon. Strømmestiftelsen er nemlig på stadig jakt etter kostnadseffektive måter å formidle fattigdomsproblematikken på, sier Gjørv. Strømmestiftelsen blir hovedsamarbeidspartner med Barnekanalen som fra nyttår vil ha daglige sendinger for barn på den nye radiokanalen Kanal 4. Nærmere informasjon kan fås fra: Markedssjef i Strømmestiftelsen Lars-Ivar Gjørv: 90 06 39 98 Pressekontakt i Strømmestiftelsen Egil Mongstad: 95 28 93 94 Daglig leder i Barnekanalen AS Kjell Rune Nakkestad: 90 09 66 09 Redaktør i Barnekanalen AS Ivar Skippervold: 91 60 73 50 Utviklingsredaktør i Kanal 4 Anne Jortveit: 97 67 18 22 ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/20/20031020BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/20/20031020BIT00020/wkr0002.pdf