Pilotbutikken som endrer hele helsekostbransjen

Report this content

Sunkost ønsker pressen velkommen til åpningen av selskapets pilotbutikk i Porsgrunn. Butikken ligger i Down Town Senter, og åpnes torsdag 1 mars klokken 12.00.

”Nye” Sunkost løfter helsekostbransjen i Norge med kunnskap. I to år er det planlagt. Nå skjer introduksjonen i Porsgrunn. Totalt investerer Sunkost 200 millioner kroner i det nye butikkonseptet.

Ernæringseksperter
I Pilotbutikken i Porsgrunn byr Sunkost på flere overraskelser. Sunn, ren mat og drikke til frokost og lunsj er bare noen av nyhetene.

Ekspertise fra Gastronomisk Institutt (GI) og selskapet Din Kost har på oppdrag fra Sunkost komponert en helt ny serie mat og drikkeprodukter. Resultatet er sunne, rene og næringsrike produkter. I pilotbutikken kan du for første gang i en norsk helsekostforretning velge mat og drikke etter dine egne ernæringsbehov.

Sunne tips og erfaring
Jentene fra Larvik HK samarbeider med Sunkost, og kan produktene. Torsdag 1 mars fra kl 17.00 er de tilstede i pilotbutikken i Porsgrunn. Sammen med håndballtrener Karl Erik Bøhn er de klar til å dele sine gode erfaringer.

I pilotbutikken får du også gode råd av en ekspertkokk som fra kl 17.00 villig øser av sin kunnskap om kosthold, samtidig som han lager velsmakende eksempler på rene smoothies og sunn kvalitetsmat.

Aksjonær og konsernsjef i Sunkost, Morten Corneliussen, vil også være tilgjengelig for pressen.

For mer informasjon - kontakt:

Heidi Scheie, adm. dir. Sunkost, mobil 90 82 80 75