Swebus satser på festivalbusser fra Oslo til Sweden Rock

6. juni drar Sweden Rock Festival i gang med band som Entombed og Dynazty. Ekspressbusselskapet Swebus har plasser igjen til alle festivalsugne i spesialbussene, som i år går fra blant annet Oslo hele veien fram til festivalområdet i Sölvesborg.

- I sommer satser vi ekstra på Sweden Rock-publikummet ved at vi for første gang setter inn festivalbusser med avgang fra Oslo, Malmö og Jönköping, sier Ingvar Ryggesjö, pressesjef i Swebus. Det gjør at vi kan tilby totalt 28 steder direktereiser til Sweden Rock. Med en uke igjen til festivalen har vi plasser igjen, men det er på høy tid å planlegge reisen for den som vil være med på en spesifikk avgang.

Sweden Rock-bussene går fra Oslo, Stockholm og Jönköping i hele festivalperioden 5. - 10. juni. Swebus' egen Sweden Rock-holdeplass heter Sweden Rock Norje og ligger rett ved festivalområdet ved europavei E22 Sölvesborg. For detaljerte rutetabeller, kjøp av billetter eller forbindelser til andre steder innenfor Swebus' linjenett, se www.swebus.se eller per telefon 800 58 444.

Swebus Sweden Rock-reiser fra Oslo:
5. juni
Oslo - Sweden Rock (via Göteborg, Falkenberg og Halmstad)

10. juni
Sweden Rock - Oslo (via Halmstad, Falkenberg og Göteborg)
10.00-18.50

e-post: ingvar.ryggesjo@swebus.se Swebus pressekontor: 46 701-87 12 00

Swebus is the leading express bus company in Sweden, with more than 10,000 departures weekly. Swebus provides journeys to 150 locations in Sweden, and to Copenhagen, Oslo and continental Europe. Swebus also offers airport transfer, event journeys and chartered traffic. Every year more than two million passenger journeys are made on our buses. All of our express bus journeys carry Bra Miljöval (Good Environment Choice) certification and free internet access is available on all of our own buses. Read more and book your journey on www.swebus.se

Swebus is part of the Nobina group, the largest bus passenger transport company in the Nordic region. The operations include contractual regional traffic in Sweden, Denmark, Norway and Finland as well as independently operated interregional traffic through Swebus. The Nobina group has annual sales in excess of SEK 6 billion, operates 3,500 buses and, with more than 260 million passenger journeys per year, is one of the major passenger transport companies in northern Europe. For more information, please see www.nobina.com