Opplev klassiske møbler igjen med SwivelUK

Report this content

SwivelUK er et selskap som setter fokus på å bringe klassikerne til liv igjen i reproduksjon. Til ære for den opprinnelige designerne så er produktene skreddersydd for å være så detaljert formet etter den opprinnelige. Det er med stolthet som vi ønsker å vise våre produkter som er av beste kvalitet. Vi er overbevist om at du vil like våre produkter, så vi håper at du vil ta en titt på vårt showroom i det nordlige UK.

SwivelUK er et selskap som fokuserer på å bringe klassiske designmøbler tilbake til livet gjennom reproduksjon. Vi har tatt vare på hver minste detalj når det gjelder vår reproduktive. Den viktigste grunnen til at vi ønsker å fokusere på bevaring av detaljene er å hedre den opprinnelige designeren.

Når vi produserer våre produkter slik at vi sørge for å gjøre bruk av den fineste kvalitet. Vi får materiale fra ulike deler av verden for å oppnå disse kvalitetsöverlägsna møbler. Vi er så sikre på at du vil like våre produkter, og ønsker deg glad for å ta en titt forbi vårt showroom i Nord-London. Når du se produkteneslik at vi vet at du vil bli imponert.

Hva tilbyr vi?

Vi tilbyr et utvalg av møbler. Det kan være kjøkkenstoler, benker, sofaer, taburettene, tabeller, klokker, lamper, tepper og tilbehør. Alle våre møbler er oppkalt igjen fra den opprinnelige designer med informasjon om hvordan møblene i spørsmålet var en klassiker. Nesten alle møblene fargevalg som passer til innredningen din.

En av våre største inspirasjonskilder er paret Eames som hadde mange prosjekter i gang i løpet av 30 -, 40 -, og 50-tallet. De åpnet opp for en idé som ingen tidligere trodde kunne bli en suksess. Produksjon av lågkostnadsmöbler. Eames stol med metallkabinett som sin base ble en super hit i løpet på 1948. Etter at suksess blir større.

SwivelUKs historie

Vi ble etablert i 2004 av en spesielt utvalgt gruppe av designere, ingeniører og arkitekter. Vi alle hadde samme mål; bringe gamle klassikere i tjeneste for dem som setter pris på det. Vi forstår at det er bare noen få som kan skape godt designet og estetiske møbler. Noen av disse mesterverkene vil at vi skal være tilgjengelig for flere som er interessert.

For mer informasjon, vennligst besøk www.swiveluk.com/no

kontakte oss

E-post: contact@swiveluk.com