Sykkelferie er populært

Report this content

Sykkelferie blir mer og mer populært. Med sykkelen kan du nå spennende steder samtidig som du holder deg i form og nyter frisk luft og et variert landskap.

For tredje år på rad samarbeider Syklistenes Landsforening med Norges Varemesse for å arrangere Sykkeltorg på Reiseliv 2005. Målet er å skape aktivitet og oppmerksomhet rundt sykkelferie både i Norge og utlandet, og gi en samlet oversikt over sykkeltilbudene som finnes på messa. For mer informasjon, se www.slf.no/sykkeltorget. Syklistenes Landsforening tilbyr redaksjonen stoff til fri benyttelse: - Du finner en rekke spennende sykkelruter i flere av de europeiske storbyene. Paris og London er to flotte alternativer. - Mosel-Rhinen er et ypperlig område for deg som vil sykle bedagelig og der alt er tilrettelagt for en problemfri tur. - Sicilia er et spennende og noe mer utfordrende reisemål med mange bakker, rikholdig kultur og særdeles vennlige mennesker. - Tenker du på å dra på en virkelig langtur? Syklistenes Landsforening forteller deg hvordan du bør planlegge turen. Artikler og nedlastbare bilder om disse temaene finner du på www.slf.no/presse. Artiklene har vært presentert i tidligere nummer av bladet På Sykkel. På nettstedet www.slf.no/ finner du mange turforslag i Norge og utlandet, og en rekke tips og råd for sykkelferie. For ytterligere informasjon: Fagkonsulent Sissel Jenseth, tlf. 975 63 875.