Song Networks inngår avtale med Visma Advantage AS

Song Networks inngår avtale med Visma Advantage AS Dato 04.11.2004 Song Networks har inngått avtale med Visma Advantage AS om leveranse av telefoni- og internett tjenester til deres kunder. Avtalen har en årlig verdi på minimum 20 millioner kroner. Song Networks skal levere fasttelefoni med abonnement og internett aksess til Visma Advantage AS bedriftskunder. Visma Advantages er en felles innkjøpsorganisasjon for mer enn 1500 bedrifter i Norge. - Avtalen med Song har et langsiktig perspektiv og vi har som mål å vokse sammen. Vi valgte Song Networks som leverandør på grunn av deres offensive satsing på indirekte distribusjonskanaler, automatiserte leveranseprosesser og høy tjenestekvalitet, sier Bård Bronken Valasjø, innkjøps- og partnerdirektør i Visma Advantage AS. - Song Networks har allerede etablert et velfungerende samarbeid med Visma-Gruppen. Kontrakten med Visma Advantage AS bekrefter at vi er meget konkurransedyktige også som tilbyder innenfor dette området. Vi vektlegger å utvikle våre indirekte distribusjonskanaler og har en klar fordeling av oppgaver mellom oss og partnerne våre, slik at vår felles konkurranseevne ut mot sluttkundene er optimal, sier administrerende direktør Ketil Kivedahl i Song Networks AS. For mer informasjon, kontakt: Ketil Kivedahl Administrerende direktør i Song Networks Direkte: 21 50 24 50 Mobil: 400 00 450 E-post: ketil.kivedahl@songnetworks.no Bård Bronken Valasjø Innkjøps- & Partnerdirektør i Visma Advantage AS Direkte: 21 00 25 65 Mobil: 400 00 901 E-post: baard.valasjo@vismaservices.no Om Song Networks (Stockholm Stock Exchange: SONW) Song Networks, tidligere Tele 1 Europe, (Stockholm Stock Exchange: SONW) er en totalleverandør av data- og telekommunikasjon til næringslivet i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Song Networks er den eneste nordiske data- og teleoperatøren som investerer i lokale aksessnett med bredbåndskapasitet. Selskapet bygger nettverk i 80 av de største byene i Norden. Aksessnettene er koblet sammen gjennom et langdistansenettverk som utgjør ett av Europas raskeste nett med en innledende kapasitet for kundene på opptil 1 gigabit. Selskapet ble etablert i 1995 og har rundt 850 ansatte i Norden og 120 i Norge. Song Networks har hovedkontor i Stockholm og 24 lokalkontor i Norden. For ytterligere informasjon se www.songnetworks.net. Om Visma Advantage AS: Visma Advantage forhandler frem leverandøravtaler på vegne av mer enn 1500 bedrifter i Norge. Dette gjør Visma Advantage AS til en av Norges største innkjøpere av administrative varer og tjenester. Selskapet er 100 % eid av Visma Services ASA, som er Nordens ledende leverandør innen regnskap, lønn, inkasso, bemanning, og administrative innkjøp. Visma Services ASA tar ansvaret for ikke-strategiske, men finansielt kritiske forretningsprosesser, slik at selskapets kunder kan konsentrere seg om egen kjernevirksomhet. Visma Services ASA har over 70 kontorer og er lokalisert i Norge, Sverige, Danmark og Finland. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/04/20041104BIT20110/wkr0001.pdf Pressemelding i pdf format