Beskytt din nye iPhone 6 med stilig Impactology™ fra Tech21

Report this content

Tech21 lanserer nå sine stilige og brukervennlige deksler til iPhone 6 og iPhone 6 Plus på det norske markedet. Med velprøvd beskyttelse i Impactology™ og med en suksessrik design har dekslene gjort stor suksess i USA og England. Tech21 støtbestandige beskyttelse finnes i elektronikkforretninger og leveres i forskjellige farger og modeller.

Mange års erfaring og vitenskapelig bevist funksjonalitet har gjort Tech21 markedsledende innenfor støtbestandig beskyttelse til mobile enheter. Nå bringes utviklingen videre, og neste generasjons støtbestandige mobildeksler, de mest intelligente noen gang, lanseres nå til neste generasjons mobiltelefoner.

”Vi jobber alltid for å ligge i forkant når deg gjelder utvikling. Det er moro at vi allerede nå kan tilby forbrukerne et produkt med så høy kvalitet som Tech21s nye mobildeksel. Så kort etter iPhone 6 release” – sier Håkan Sahlén, Business Developer i Cenor Nordic.

Tech21s støtbestandige deksel til iPhone 6 og iPhone 6 Plus finnes i flere forskjellige modeller og farger. Fra det slimmede Tech21 Classic Trio Band, til den heldekkende lommebokmodellen Tech21 Classic Shell Wallet.

”Vi ser en økt etterspørsel etter kvalitetsbeskyttelse til mobile enheter. Ikke bare fra forbrukere, men også fra bedrifter i for eksempel byggebransjen. Det gir mange fordeler å investere i en beskyttelse som er støtbestandig. Som for eksempel mindre reparasjonskostnader og administrasjon” – sier Håkan Sahlén.

Tech21s støtbestandige deksel til iPhone 6 og iPhone 6 Plus koster fra 299 kr og finnes i elektronikkforretninger eller på www.tech21.com.

For mer informasjon, bilder, eller en demonstrasjon av Tech21s Impactology™, kontakt:
Fredrik Perlskog på fredrik.perlskog@cenor.se eller +46 (0)8 446 77 04.

Tech21
Et varemerke innenfor