REV’IT! implementerer ENOVIA PLM i samarbeid med Addnodes datterselskap Technia

Stockholm, Sverige – Technia, den ledende europeiske leverandøren av løsninger innen Product Lifecycle Management (PLM), har tegnet kontrakt med nederlandske REV’IT! om implementering av ENOVIA Apparel Accelerator fra Dassault Systémes. ENOVIA Apparel Accelerator skal forbedre produktstyringen og redusere lanseringstidene.  Målet er å implementere løsningen i løpet av 90 dager. Dette oppnås gjennom Technia Apparel Optimizer, en ferdig løsning som er svært brukervennlig og optimaliserer Dassault Systémes’ standardprodukt for hurtig implementering hos klesprodusenter.

REV’IT! har redefinert industristandardene på motorsykkelmarkedet siden oppstarten i 1995. Selskapets målsetting er å skape funksjonelle klær basert på innovativ overlegenhet og originale design for motorsyklister over hele verden. REV’IT!-produkter selges i 50 land, og selskapet har kontorer i Oss i Nederland og i New York i USA.

“Dette er et strategisk prosjekt som sikrer fortsatt vekst for REV’IT!. Vi har behov for å få nye, innovative produkter raskere ut på markedet i dagens globale miljø hvor samarbeid i hele leverandørkjeden er avgjørende. Vi føler oss trygge på at Technia med deres Apparel, som er i verdensklasse, og PLM-eksperter vil hjelpe oss til å kunne høste fruktene av ENOVIA-løsningen i løpet av 3 måneder. Vi likte kombinasjonen av Dassault Systémes og Technia - begge selskapene er velrespekterte på sine felt – Dassault Systémes som leverandør av PLM-programvare og Technia som PLM-ekspert innen klesbransjen,” sier Ivan Vos, CEO hos REV’IT!.

"REV’IT! jobber hardt for å bli nummer 1 i sin bransje, og det er derfor de har henvendt seg til de to globale PLM-lederne Technia og Dassault Systémes for deres strategiske PLM-initiativ. Dette er en svært god mulighet til å demonstrere vår evne til å revolusjonere hvordan klesprodusenter kan dra nytte av PLM – på en hurtig, effektiv og kostnadsbesparende måte,” sier Ylva Berg, CEO og presiden hos Technia.

For mer informasjon

Technia

Ylva Berg, CEO

E-post: ylva.berg@technia.com

REV’IT Sport International B.V
Ivan Vos, CEO

E-post: IVos@revit.eu

Om REV’IT!

Hvis du ønsker mer informasjon om REV’IT!, kan du gå til www.revit.eu/en/.

Om Technia

Technia er en verdensledende leverandør av Product Lifecycle Management (PLM)-løsninger for utvikling og administrering av

produktinformasjon i hele produktets livssyklus. Technia har omlag 200 ansatte og er en del av Addnode-gruppen (oppført på

OMX Nordic List, Small Cap). Selskapet er strategisk partner for over 200 nordiske selskaper og har kontorer i

Sverige, Finland, Norge og Nord-Amerika. Blant Technias kunder kan nevnes: Ericsson, Electrolux, Forsmark, GE Healthcare,

Haglöfs, Metso Paper, Mölnlycke Health Care, Nokia, Oticon, Scania, Sectra Mamea, Skanska, Sony Ericsson og SSAB. Hvis

du vil ha mer informasjon om Techia, kan du besøke www.technia.com.

Om Dassault Systèmes

Dassault Systèmes er verdensledende leverandør av 3D og Product Lifecycle Management (PLM)-løsninger og har over 100 000 kunder i 80 land. Selskapet, som har vært en pionér innen 3D-programvare siden 1981, utvikler og markedsfører PLM-programvare og -tjenester med støtte for industrielle prosesser og sørger for en 3D-oversikt over hele livssyklusen til produkter fra utviklingsstadiet til vedlikehold. I Dassault Systèmes’ portefølje finner vi CATIA for utvikling av det virtuelle produktet, SolidWorks for mekanisk 3D-design, DELMIA for virtuell produksjon, SIMULIA for virtuell testing, ENOVIA for global livssyklusadministrering og 3DVIA for naturtro online 3D-opplevelser.  Dassault Systèmes er oppført på Nasdaq (DASTY) og Euronext Paris (#13065, DSY.PA). Besøk http://www.3ds.com for mer informasjon.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks og 3D VIA er registrerte varemerker for Dassault Systèmes eller dets datterselskaper i USA og/eller andre land.