Tele1 Europe - dato for förste kvartals resultat

Tele1 Europe - dato for første kvartals resultat Mandag 15. mai vil Tele1 Europe legge frem resultatet for første kvartal på Stockholms- og Nasdaqbørsen, hvor selskapets aksjer er notert. Fremtidige rapporter: Midlertidig rapport - 6 måneder, avsluttet 30. juni 2000 14. august 2000 Midlertidig rapport - 9 måneder, avsluttet 30. september 2000 13. november 2000 Endelig driftsrapport for 2000 12. februar 2001 For ytterligere informasjon, kontakt: Tele1 Europe Holding AB Cecilia Johansson, Investor Relations Telefon: +46 8 5631 02 19 Mobil: +46 701 8100219 E-post: cecilia.johansson@tele1europe.se Website: www.tele1europe.com Notert: Stockholm Stock Exchange: TEUR. NASDAQ: TEUR Tele1 Europe Tele1 Europe er en data- og teleoperatør i rask vekst med virksomhet i Danmark, Finland, Norge og Sverige. Forretningsideen er å tilby bredbåndsløsninger for data, telefoni og Internett til store og middels store bedrifter samt organisasjoner i Norden. Tele1 Europe er i dag den eneste nordiske data- og teleoperatøren som investerer i lokale tilgangsnett med bredbåndskapasitet. Utbyggingen skjer i de ni største byene i Norden. Tilgangsnettene bindes sammen med langdistansenett og blir Europas raskeste motorvei for data- og internettrafikk med en innledende kapasitet til kunden på opp til en gigabit. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.bit.se Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00150/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/12/20000412BIT00150/bit0002.pdf