• Tele2 Norge AS/

NY PRISREDUKSJON: Tele2 reduserer samtaleprisen på abonnementet, Tele2 Mobil Pluss, med 10 øre til fasttelefon. (4. mai 2004) Fra og med i dag, er det 10 øre eller 14% billigere å ringe til fasttelefon for våre Tele2 Mobil Pluss kunder. Tele2 Mobil Pluss er, i følge forutsetningene og ringemønsteret til Post & teletilsynets www.telepriser.no, billigere enn tilsvarende abonnement fra NetCom og Telenor Mobil. Abonnementet passer best for kunder med høyt forbruk, det vil si for de som ringer mer enn 4 minutter per dag. Mange kunder kan nå spare enda mer penger på å bytte til Tele2, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 Mobil Pluss Abonnementet har 139 kr i månedsavgift og lave samtalepriser for de som bruker mobiltelefon mye. I dag har vi redusert samtaleprisen til fasttelefon med 10 øre, fra 0,69 til 0,59. For øvrige priser se www.tele2.no. For å sammenligne prisene med andre alternativ, se www.telepriser.no. Ingen kompliserte rabatter! - Tele2 er en sterk prisutfordrer på det norske telemarkedet. Vi har sørget for billigere teletjenester siden 1997, og det skal vi fortsette med. Hver dag jobber vi hardt med å holde kostnadene nede og å finne smarte løsninger, slik at vi kan fortsette å senke våre priser, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 22 millioner kunder i 23 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no