• Tele2 Norge AS/

Pressemelding: NY PRISREDUKSJON: Tele2 reduserer månedsavgiften på abonnementet Tele2 Mobil Pluss fra 139 kr til 129 kr! 21. mai 2004 Fra og med tirsdag 25. mai får alle nye og eksisterende Tele2 Mobil Pluss kunder 10 kr billigere månedsavgift, den nye prisen er 129 kr. Tele2 er en prisutfordrer, og det innebærer at det alltid skal være lønnsomt å være kunde hos oss. Når andre operatører endrer sine priser, så vil Tele2 alltid reagere for å opprettholde vår posisjon som prisleder i Norge, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 Mobil Pluss Abonnementet har 129 kr i månedsavgift og lave samtalepriser for de som bruker mobiltelefonen mye, dvs mer en 4 min per dag. For øvrige priser se www.tele2.no. For å sammenligne prisene med andre abonnement, se www.telepriser.no. Kostnadseffektiv drift gir lave priser til kundene! - Produkter til markedets beste priser er vår filosofi! Hele vår virksomhet er sammensatt slik at vi hele tiden kan være prisleder. Vi har satt ned våre mobilpriser flere ganger i år, og når andre aktører senker sine priser, så følger vi opp umiddelbart med enda en prisreduksjon, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 22 millioner kunder i 23 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no