Pressemelding: NYTT MOBILABONNEMENT: "Tele2 Mobil 45" - et nytt og billigere abonnement for kunder med moderat forbruk! 07.juni 2004 Vårt nye abonnement, Tele2 Mobil 45, er et nytt og enda billigere alternativ for kunder som ringer mindre enn 4 minutter per dag. Tele2 skal alltid være det prefererte valget for prisbevisste mobilkunder, derfor lanserer vi nå et nytt mobilabonnement med enda bedre priser, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 Mobil 45 Abonnementet vil primært selges sammen med mobiltelefoner, og har 45 kr i månedsavgift og lave samtalepriser. Til fasttelefon 1,59 kr, til Telenor Mobil og Tele2 Mobil 1,49 og til Netcom 1,69 kr. En SMS koster 69 øre og MMS 2,39 kr. For mer informasjon og øvrige priser se www.tele2.no. For å sammenligne prisene til Tele2 Mobil 45 med andre tilsvarende abonnement, se www.telepriser.no. Tele2 reduserer prisene! - Introduksjonen av Tele2 Mobil 45 innebærer at vi nok en gang reduserer mobilprisene. Dette er en av mange prisreduksjoner vi har gjort i den senere tid. Vi vil reagere umiddelbart når markedet utvikler seg og prisene endres. Hele Tele2s virksomhet er bygd for å kunne tilby kundene de beste prisene , forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 24 millioner kunder i 24 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no