PressemeldingNY PRISREDUKSJON: Tele2 reduserer månedsavgiften på Tele2 Mobil Pluss fra 129 kr til 119 kr!

Pressemelding NY PRISREDUKSJON: Tele2 reduserer månedsavgiften på Tele2 Mobil Pluss fra 129 kr til 119 kr! 03. juni 2004. Alle nye og eksisterende Tele2 Mobil Pluss kunder får fra og med i morgen 10 kr billigere månedsavgift! Tele2 er prisutfordreren i det norske telemarkedet og vi skal alltid arbeide for å tilby de beste prisene. Vi vil reagere umiddelbart, når markedet utvikler seg og prisene endres. De dominerende mobilaktørene skal ikke kunne tilby bedre priser enn Tele2. Hele Tele2s virksomhet er bygd for å kunne tilby kundene de beste prisene, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 Mobil Pluss Abonnementet har 119 kr i månedsavgift og lave samtalepriser for de som bruker mye mobiltelefon. For øvrige priser se www.tele2.no. For å sammenligne prisene med andre alternativ, se www.telepriser.no. Kundene får en god og billig sommer med mobilabonnement fra Tele2! - Vi har redusert våre mobilpriser et uttall ganger i år, og nå blir det enda mer lønnsomt for våre kunder. I forbindelse med nok en gladmelding fra Tele2 om reduserte priser, ønsker jeg også å benytte anledningen og hilse alle våre nye og eksisterende kunder en riktig god sommer, sier Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 24 millioner kunder i 24 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no