SIKKER INTERNETTSURFING: Tele2 beskytter kundene sine mot modemkidnapping!

SIKKER INTERNETTSURFING: Tele2 beskytter kundene sine mot modemkidnapping! Pressemelding 26. mai 2004 - Våre Internettkunder surfer trygt og billig! Tele2s forretningsfilosofi er alltid å etterkomme våre kunders krav om billige priser og god kvalitet. Det er slik vi er blitt landets største utfordrer innen oppringt Internett. På grunn av nye krav i forbindelse med modemkidnapping, gjør vi nå ytterligere tiltak for å forbedre sikkerheten på Internett for våre kunder, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 tar modemkidnapping på alvor! Tele2 innfører surfefilter mot ca. 50 land. Dette er destinasjoner der det ofte forekommer modemkidnapping. For fullstendig liste over land og mer informasjon angående surfefilter besøk, www.tele2.no/modemkidnapping Tele2 vil forsette å ha fokus på å øke sikkerheten på Internett! Vi vil kontinuerlig utvikle surfefilteret og eventuelt legge inn flere land. Utviklingen på Internett skjer i ett forrykende tempo, og derfor har Tele2 fokus på våre internettkunders sikkerhetsbehov. I tillegg kommer Tele2 til å være en pådriver for at Internett- leverandørene samarbeider til kundenes beste. Tele2 skal alltid ligge i forkant av kundenes krav om lave priser, samtidig som vi fokuserer på sikkerhet, sier Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 24 millioner kunder i 24 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no