TELE2 MOBIL: NYTT LAVPRIS ABONNEMENT MED NORGES LAVESTE MINUTTPRISER!

I dag lanserer vi super abonnementet Tele2 MOBIL CHAMPION. Samtaleprisen er kun 59 øre per minutt å ringe, uansett når og hvem du ringer i Norge. Abonnementet har ingen bindingstid eller månedsavgift. Tele2 kan tilby Norges laveste samtalepriser fordi abonnementet kun kan bestilles på tele2.no og i kombinasjon med e-Faktura. Vårt mål er å tilby telefoni til markedets laveste priser, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge.

SPAR TUSENVIS AV KRONER! I følge www.telepriser.no vil en kunde med et gjennomsnittsforbruk* spare betydelig beløp ved å bytte til Tele2 Mobil Champion. Den totale månedskosten for Tele2 Mobil Champion vil i henhold til telepriser.no være 129 kr per måned. Til sammenligning vil det billigste mobilabonnementet fra Telenor Mobil (Djuice Kontant med mobilHandel) koste 272 kr per måned. Det tilsvarer en besparelse på 1 716 kr per år. * telepriser.no definerer et gjennomsnittforbruk som 11 samtaler per uke på totalt 20 minutter fordelt på 13 minutter til mobiltelefoner, 7 minutter til fasttelefoner og 18 sendte SMS. Se alle forutsetninger og forenklinger på www.telepriser.no TELE2 MOBIL CHAMPION Samtalepriser til mobiltelefoner og fasttelefoner i Norge er kun 59 øre per minutt. SMS koster også 59 øre, og MMS koster 1,99 kr. Startavgiften er 69 øre. Forutsetninger for abonnementet er minimumsdebitering på 69 kr per måned og bruk av e-Faktura. Samtaler til kundeservice for Mobil Champion kunder belastes med 10 kr pr samtale. Les mer på www.tele2.no. VÅRT MÅL ER Å VÆRE BILLIGST! - Tele2 har siden 1997 vært en prisutfordrer på det norske telemarkedet. Dette kommer vi til å fortsette med. Tele2 Mobil Champion er et glimrende eksempel på at Tele2 sørger for billigere teletjenester til de norske forbrukerne og hvor viktig det er med konkurranse, forteller Henrik Müller-Hansen. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 28,7 millioner kunder i 25 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. I 2004 omsatte vi 43 milliarder SEK og hadde et overskudd på 6,6 milliarder SEK (EBITDA). Tele2s mål er alltid å tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS