TELE2 MOBIL:LANSERER 3G MED LAVE PRISER!

I dag lanserer vi 3G til alle våre mobilkunder. Som Tele2 mobil kunde trenger du ikke å gjøre noen ting. Alle nye og eksisterende kunder har altså fra og med i dag kostnadsfritt et mobilabonnement som støtter 3G, det eneste som trengs er en 3G terminal. Det skal være enkelt å benytte 3G fra Tele2 og målet er det samme - Norges beste mobilpriser også med 3G, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge.

3G – SAMME LAVE PRISER! Alle eksisterende mobilabonnement blir oppgradert med 3G støtte. Med andre ord tilbyr Tele2 dagens mobilabonnement, inkludert 3G, med de samme lave prisene. Prisen for videosamtaler blir 2,24 kr per minutt (1,79 eks mva for bedriftskunder). ALLE EKSISTERENDE TELE2 MOBIL KUNDER FÅR NÅ 3G! - Det er enkelt og billig å være Tele2 kunde! Alle våre eksisterende kunder får automatisk 3G abonnement. De behøver ikke å bytte SIM kort. Når våre kunder ønsker å benytte seg av 3G teknologien, behøver de kun å kjøpe en 3G mobiltelefon. Vi vil tilby subsidierte 3G telefoner i butikker og på tele2.no, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. HVA ER 3G? Med 3G får kundene en overføringshastighet av data som er vesentlig høyere enn GSM. Dette gir kunder med 3G mobiler helt nye muligheter til å benytte nye praktiske og morsomme mobiltjenester. For Tele2s mobil kunder er det nå enkelt og raskt å laste ned bilder, spill, musikk, grafikk og videoklipp. For de som har gått lei av trege oppringte modem eller ønsker å ta med seg sin datamaskin og koble seg opp hvor som helst, gir 3G større fleksibilitet og høyere hastigheter. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 28,7 millioner kunder i 25 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. I 2004 omsatte vi 43 milliarder SEK og hadde et overskudd på 6,6 milliarder SEK (EBITDA). Tele2s mål er alltid å tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administerende Direktør Tele2 Norge AS