Tele2 Norge innfører avgiftfrie samtaler fra de katastroferammede landene

Pressemelding 29. desember 2004 Tele2 Norge innfører avgiftfrie samtaler fra de katastroferammede landene: Tele2 Norge har tatt bort alle samtaleavgifter for sine mobilkunder som ringer fra de rammede landene i Sydøst Asia. De land som omfattes er Bangladesh, India, Indonesia, Malaysia, Sri Lanka og Thailand og gjelder alle mobilsamtaler fra disse landene til Norge. Dette innføres for å hjelpe de rammede å komme i kontakt med sine slektninger i Norge. Dette gjelder for alle Tele2 Norge sine kunder fra 27. desember til og med 30. desember 2004. OBS! Det finns to land, Maldivene og Burma, som er unntatt pga at Tele2/Comviq ikke har roamingavtale for mobiltelefoni i disse landene. Det er samtaler som er kostnadsfrie. For SMS og MMS gjelder vanlig pris. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 26 millioner kunder i 24 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. Aksjen har også vært notert på NASDAQ siden 1997. I 2003 omsatte vi 36 911 MSEK og et overskudd på 5 710 MSEK (EBITDA). Tele2s mål er å alltid tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administrerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no