Tele2 svarer Netcom/Chess: Vi reduserer prisene på Champion til 54 øre/min!

Tele2 reduserer 23.desember prisene på Tele2 Mobil Champion og tilbyr nå samtalepriser til 54 øre, uansett når og hvem du ringer i Norge. Prisene gjelder også om du ringer i, fra eller til Sverige! Abonnementet har ingen bindingstid eller månedsavgift og kan kun bestilles på tele2.no. Vårt mål er alltid å tilby telefoni til markedets laveste priser, forteller Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge.

TELE2 MOBIL CHAMPION Samtalepriser til mobiltelefoner og fasttelefoner i Norge er kun 54 øre per minutt. SMS koster 59 øre og MMS koster 1,89 kr. Startavgiften er 69 øre. Forutsetninger for abonnementet er minimumsdebitering på 69 kr per måned og bruk av e-Faktura. Innmeldingen koster 249 kroner. Samtaler til kundeservice for Champion-kunder belastes med 10 kr pr samtale. Les mer på www.tele2.no. VÅRT MÅL ER ALLTID Å VÆRE BILLIGST! - Tele2 har siden 1997 vært en prisutfordrer på det norske telemarkedet. Dette kommer vi til å fortsette med. Tele2 Mobil Champion er et glimrende eksempel på at Tele2 sørger for billigere teletjenester til de norske forbrukerne, og hvor viktig det er med konkurranse nå som duopolet Netcom og Telenor har over 90% av det norske sluttbrukermarkedet, forteller Henrik Müller-Hansen.