Tele2 tilbyr nå alle i Norge uten bredbånd et Turbo alternativ!

Pressemelding 26. september 2005 Tele2 tilbyr nå alle i Norge uten bredbånd et Turbo alternativ! Tele2 lanserer nå Tele2 Turbo! Du surfer opp til 4 ganger raskere med din vanlige oppringte internettlinje (analog/ISDN). Det er fortsatt mange som ikke kan få eller ikke trenger bredbånd, og da er Tele2 Turbo den perfekte løsningen, sier Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Opptil 4 ganger så raskt, uten å måtte betale mer per minutt! Tele2 Turbo er like enkelt som det er genialt. Du laster ned et lite program som automatisk pakker innholdet på sidene ned til et mindre format. Det innebærer at modemet får mindre data å jobbe med og dermed kan man surfe opptil 4 ganger så raskt. Og best av alt, man trenger ikke noe nytt utstyr eller betale mer for surfeminuttene. Til deg som benytter vanlig internett og betaler per minutt! Dette er en målgruppe det har blitt fokusert svært lite på de siste årene. Mange familier syntes bredbånd er for dyrt og opplever at vanlig oppringt internett fungerer greit. Med Tele2 Turbo ønsker vi å gjøre skillet mellom de som har og de som ikke har bredbånd så lite som mulig, sier Henrik Müller-Hansen, administrerende direktør i Tele2 Norge. Kampanjetilbud: Tele2 Turbo gratis ut året! Det er ingen bindingstid og du betaler kun for dine surfeminutter. Fra januar 2006 betaler du kun 19 kroner per måned. Tele2 er Europas ledende og lønnsomme alternative telekomoperatør. Med vårt unike verdigrunnlag, leverer vi hver dag billig og enkel telekom til alle europeere. Vi har i dag 30 millioner kunder i 25 land. Vi tilbyr produkter og tjenester innenfor områdene fast- og mobiltelefoni, Internett, datatjenester, kabel-TV og innholdstjenester. Våre hovedkonkurrenter er de tidligere statlige monopolistene. Tele2 ble grunnlagt i 1993 av Jan Stenbeck og har vært notert på Stockholmsbörsen siden 1996. I 2004 omsatte vi 43 milliarder SEK og hadde et overskudd på 6,6 milliarder SEK (EBITDA). Tele2s mål er alltid å tilby markedets beste priser. For ytterligere informasjon ta kontakt med: Henrik Müller-Hansen Telefon: +47 21 31 90 09 Administrerende Direktør Tele2 Norge AS ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no