Tele2 lanserer Familierabatt

(Oslo, 5. mai 2014) Tele2 lanserer markedets beste familieprodukt. Nå lønner det seg å være flere. Med totalt 6 abonnement samlet får man kr 250,- i rabatt per måned.

- Familierabatt er et produkt for kostnadsbevisste familier og mobilbrukere som kan gå sammen for å samle rabatt. Vi jobber kontinuerlig for å levere gode tilbud til familier, og det er betydelig pengebeløp å spare for både eksisterende og nye Tele2-kunder, sier Hanne Løvstad, direktør i Tele2.

Familierabatt lanseres for alle kunder med standardpris på abonnementene Tele2 Medium, M+, Large og Extra Large. Det gis ikke rabatt på det første abonnementet, men alle påfølgende abonnementer får kr 50,- i flat rabatt per måned. Med totalt 6 abonnement oppnår man kr 250,- i rabatt per måned som er maksimal rabatt.

Kombinere med telefonkjøp

Familierabatt vil også være tilgjengelige sammen med kjøp av ny mobiltelefon i Tele2s egne butikker, på nett samt hos våre distribusjonspartnere Elkjøp, Lefdal, Expert, Siba, Spaceworld og Teknikkmagasinet.

- Vi er stolte av å være første operatør til å lansere dette produktet også i butikk, slik at man kan kombinere det med gode telefonkjøp for hele familien, fortsetter Løvstad.

Medium med Familierabatt er et supert tilbud for barna (inkl.; Fri bruk, 1GB data), mens Large (inkl.; Fri bruk, 4G-fart og 4 GB data) er markedets beste til foreldre. Nå er det bare å invitere med kjæresten, familien, venner eller samboer for å oppnå størst mulig rabatt sammen.

Senker prisen på populært abonnement

- Vi har også satt ned prisen på vårt mest populære abonnement Tele2 Medium fra kr 249,- til kr 199,- per måned for både nye og eksisterende kunder som ikke er i bindingstid. Med Familierabatt på toppen er jeg sikker på at dette vil bli et veldig attraktivt produkt i markedet, avslutter Løvstad.

Alle som velger Familierabatt vil naturligvis nyte godt av alle de fordelene som ligger i abonnementene; blant annet fri tale og meldinger uavhengig av hvem man ringer eller tekster til både i Norge og Sverige og gratis kundeservice 365 dager i året.

For å få Tele2s Familierabatt må alle abonnement være registrert på samme kundenummer. Det krever at én person står ansvarlig for kontrakt og betaling på vegne av gruppen.

Familierabatt er en frivillig ordning som kunden selv aktiv må bestemme om han eller hun vil ha. Den enkleste måten å få Familierabatt på er å melde interesse på www.tele2.no/familie eller ved å kontakte Tele2 på 02000.

Hanne Løvstad, direktør Tele2, tlf: 967 00 000

Henning Lunde, direktør PR og samfunn, Tele2 i Norge, tlf: 41 44 05 95, e-post: henning.lunde@tele2.com

Fakta om Tele2 i Norge:

Tele2 Norge er heleid av det børsnoterte selskapet Tele2 AB. Helt siden Tele2 etablerte seg i Norge i 1995 har selskapet vært en langsiktig utfordrer til Telenor og etter hvert TeliaSonera. Selskapet har i dag omlag 1,2 millioner kunder og bygger for tiden ut landets tredje nasjonale mobilnett som per i dag dekker ca 75 prosent av befolkningen. Tele2s norske virksomhet består av merkenavnselskapene Tele2, Network Norway, One Call og MyCall.

Tele2 AB er et av Europas ledende telekomselskaper, og tilbyr produkter og tjenester innen fast- og mobiltelefoni, bredbånd, datanett, kabel-tv og innholdstjenester.

For mer info se www.tele2.no og www.tele2.com