Confex forlenger og utvider samarbeidet med TeleComputing

Confex Group, Skandinavias ledende utvikler og leverandør av åpne kurs og konferanser til arbeidslivet, har fornyet og utvidet sin IT-outsourcing avtale med TeleComputing. Avtalen innebærer at TeleComputing får fortsatt ansvar for leveranse av IT som en funksjon til ansatte i Confex i Norge, Sverige og Danmark. Avtalen er 5-årig og den initiale ordreverdien anslås til ca. MNOK 10.

Samarbeidet mellom Confex og TeleComputing begynte allerede i 1997 og har siden økt i omfang. Den nye avtalen innebærer at TeleComputing får et fortsatt helhetsansvar for IT innen Skandinavia. Utover leveranse og drift av IT til selskapenes brukere, omfatter samarbeidet også oppdatering og kontroll av data nettverk, Managed WLAN og Managed LAN, samt TeleComputings konsept for fjerndrift av lokalt utstyr - TC Managed Client.

Confex er i dag Nordens ledende kurs- og konferanseutvikler med over 55.000 deltagere fordelt på mer enn 1.200 arrangementer hvert år. Etter en anbudsrunde med flere inviterte IT leverandører falt valget nok en gang på TeleComputing.

- Confex har vært TeleComputing-kunde helt siden oppstarten i 1997. Med snart 12 års erfaring som brukere av våre IT on demand tjenester er de også meget godt kjent med hvilke fordeler dette innebærer for egne brukere, som f.eks. enkel og sikker tilgang til riktig IT-støtte uansett tid, sted eller terminalutstyr. Vi er meget stolte av å få fortsatt tillit, sier André P. Løvestam, konsernsjef i TeleComputing.