TeleComputing forlenger IT OnDemand avtale med Actit Affärssystem

Actit Affärssystem AB, et selskap i Visma konsernet, har valgt å forlenge samarbeidet med TeleComputing i ytterligere 3 år til en estimert verdi på MSEK 7. Avtalen innebærer at Actit Affärssystem fortsatt kan tilby en digital økonomifunksjon som en komplett ”on demand” tjeneste til sine kunder. Løsningen leveres fra TeleComputings sentraliserte, “en-til-mange” IT plattform som er sentral i forvaltningen av TeleComputings 800 kunder og 50.000 brukere.

- Vi fortsetter det positive samarbeidet med TeleComputing slik at Actits kunder får en effektiv IT-drift. TeleComputings driftløsninger er et meget bra komplement til Actits forretningssystemer. Dette betyr at vi kan tilby våre kunder en komplett løsning med både drift og forretningssystemer, sier Magnus Granath, Administrerende direktør i Actit Affärssystem. - Vi setter stor pris på at Actit Affärssystem gir oss tillit i en ny 3 års periode. Dette er nok en bekreftelse på verdsettelse av TeleComputings forretningsmodell, som er basert på å tilby fleksible, skalerbare og sikre IT-driftsløsninger som støtter forretningsprossene til våre kunder og partnere, sier Sven Tore Kaasa, Administrerende direktør i TeleComputing.