TeleComputing inngår avtaler med eiendomsmeglere verdt 18 MNOK

Ring Eiendomsmegling og Foss & Co har begge forlenget sine avtaler med TeleComputing som dermed får ansvar for å levere IT On Demand til selskapenes ansatte på totalt 40 lokasjoner i Norge. Avtalene har en samlet kontraktsverdi på MNOK 18 initialt og befester TeleComputings posisjon som den ledende leverandøren av IT outsourcing tjenester til eiendomsmeglerbransjen i Norden.

Ring Eiendomsmegling er en av Norges hurtigst voksende eiendomsmeglerkjede og består i dag av ca. 30 kontorer fra Tromsø til Lillesand. Selskapet er bygget opp med en blanding av franchisebaserte- og egeneide meglerkontor.

Foss & Co består i dag av 10 meglerkontorer samt avdeling for prosjektmegling og en avdeling for næringsmegling. Dette gjør selskapet til et av de største uavhengige privateide meglerforetak i Norge.

– Vi tar det som en meget hyggelig anerkjennelse at Ring Eiendom og Foss & Co har valgt å forlenge sine IT-avtaler med oss. Eiendomsbransjen er meget dynamisk og da representerer sikre, fleksible og skalerbare IT løsninger en viktig støttefunksjon. Disse avtalene bekrefter vår posisjon som den ledende leverandøren av IT outsourcing tjenester til eiendomsmeglerbransjen i Norden, sier André P. Løvestam, konsernsjef i TeleComputing.