TeleComputing inngår avtaler med Kungsleden og Avonova i Sverige

TeleComputing har fornyet avtaler med eiendomsselskapet Kungsleden i ytterligere 3 år og med helse- og sykehjemselskapet Avonova (tidligere Curera) i ytterligere 2 år. Den samlede ordreverdien anslås til ca. 12 MSEK.

Kungsleden er et av Sveriges største eiendomsselskaper med en eiendomsbestand til en estimert verdi av 25,9 milliarder svenske kroner pr. 30. september 2007.

Avonovakonsernet består av et antall virksomheter innen områdene helse og arbeidsliv. Konsernet opererer i Stockholmsregionen gjennom Curera og Länshälsan, som senere etablerte Curera Företagshälsovård, og i Skåne gjennom HälsoSam Företagshälsovård Syd. Andre virksomheter i det riksdekkende konsernet er Nätverket Hälsa, Södertäljehälsan, Roslagshälsan og konsulentselskapet Avonis AB.

– For oss er det viktig å tilpasse våre leveranser etter kundens behov og utvikling slik at de opplever at vi både er langsiktige og proaktive. Vi er veldig glade og stolte over at to viktige kunder gir oss fornyet tillit, sier André P. Løvestam, konsernsjef i TeleComputing.