The Body Shop er Norgesmester i service!

Report this content

The Body Shop ble beste kjede på service i den største målingen Respons Analyse noensinne har utført. Våren 2009 ble 4320 butikker, fordelt på 151 kjeder og 75 kjøpesentre, besøkt av profesjonelle shoppere fra Respons Analyse. Totalt skåret The Body Shop 33,33 poeng, en oppgang på hele 2,03 poeng fra 2008! Kjeden har et snitt på 4,16.

Flere butikker på topp 10! Blant alle de 4320 butikkene Respons Analyse måler i Norge, uavhengig av bransje, kommer The Body Shop på Strømmen Storsenter på 1. plass! Ikke nok med det befinner The Body Shop på Oslo S og Moldetorget seg på henholdsvis 7. og 8. plass. Tøffere konkurranse Sist The Body Shop ble best kjede på service var våren 2007. Siden den gang har serviceundersøkelsen til Respons Analyse blitt stadig større, og serviceresultatene har aldri vært bedre enn nå. ”Det er spesielt morsomt å vinne nå som konkurransen har blitt tøffere, og servicenivået generelt er blitt høyere. Vi er veldig stolt av alle våre ansatte,” sier daglig leder Eva Sandbakken i The Body Shop. ”Førsteplassen er flott motivasjon for oss alle sammen, og viser at satsningen på service og varme er veien å gå.” OM SERVICEUNDERSØKELSEN: Utføres av Respons Analyse ved hjelp av mystery shoppers to ganger i året. 4320 butikker ble målt våren 2009, fordelt på 151 kjeder og 75 kjøpesentre. Samtlige butikker i The Body Shop deltar i undersøkelsen. OM THE BODY SHOP®The Body Shop International Plc harmerenn2500 butikker i 64 land. En global forhandler av kosmetikk og toalettartikler som har forpliktet seg til å beskytte miljøet og respektere menneskerettighetene, vi utvikler bærekraftige handelsforbindelser med samfunn i nød, vi er i mot testing på dyr i kosmetikkindustrien, og vi stimulerer til utdannelse, kunnskap og samfunnsengasjement blant våre ansatte og kunder. Alle produkter og serier fra The Body Shop® egner seg for vegetarianere, siden produktene er fri for biprodukter fra slaktedyr. Produkter uten bivoks, honning og lanolin egner seg også for veganere.

Tags: