Thule Motion – tøyer romslighetens grenser

Report this content

Trenger du mer plass? Den helt nye takboksen fra Thule Motion gir nye referanser til romslige takbokser på markedet. Denne tak-monterte boksen er den mest egnede av alle Thule-boksene til forbrukere som ønsker å transportere mye, stor eller bare uhåndterlig bagasje. Thule Motion er designet for å optimalisere plassutnyttelse og enkel håndtering, som understøttes av Thules innovasjoner som Power-Click og Dual-Side.

Thule har vært en pioner innen takboks-design over fire tiår. Akkurat i tide til vintersesongen 2011/2012, lanseres en rekke nye og romslige takbokser til markedet: Thule Motion – som bygger på Thules omfattende kunnskaper om alle de viktige aspektene i dette markedssegmentet: lastingskapasitet, energibesparelse, sikkerhet og stil.

- Thule Motions kolleksjoner av takbokser inkluderer vår meget populære Thule Atlantis. Denne gangen har vi skapt mer plass enn noen gang, med sikte på en målgruppe som heller reiser med fullt enn lett utstyr. Perfekt for det ekstra paret med ski, eller om du har behov for å ta med barnevognen på ferie, sier Michael Mitschke, internasjonal produktsjef innen Cargo. Ved å legge til funksjoner som Thule Power-Click-funksjonalitet, blir det både enklere og sikrere å feste boksen til takstativet, samt at det muliggjør lasting av boksen fra begge sider, som igjen betyr at vi har oppgradert boksen uten at den mister sin hovedfunksjon – nemlig store volumer og enkel transport, konkluderer Michael Mitschke.

Tilgjengelig i to forskjellige farger – glanset svart og glanset sølv – og i fire ulike størrelser fra 350 til 650 liter, vil Thule Motion passe til enhver biltype, samt til alle spesifikke behov. Som et begrenset lanseringstilbud vil også Thule Motion 800 være tilgjengelig med et glanset hvitt lokk.

Thule Motion er:
-
Optimalisert til den beste utnyttelse av plass I stand til å laste opp til 75 kilo
-
Utstyrt med utvendige håndtak – for beste åpne- og lukkeytelse
-
Sikker og enkel boks-montering takket være Power-Click – med et innovativt og integrert dreiefeste som tydelig viser når boksen er korrekt festet
-
Kan åpnes fra begge sider med Dual-Side-åpningsfunksjonen – for enkelt festing og praktisk lasting og avlasting.
-
Låses sikkert og enkelt ved et sentrallåsesystem
-
Tilgjengelig i fire størrelser: Thule Motion 200 (450 liter), Thule Motion 600 (350 liter), Thule Motion 800 (520 liter), og Thule Motion 900 (650 liter)
-
Tilgjengelig i to farger: glanset svart og glanset sølv (kun Thule Motion 800), pluss et begrenset antall med glanset hvitt lokk (kun Thule Motion 800).

Thule Motion er tilgjengelig fra november 2011.

For mer informasjon om Thule Motion, vennligst kontakt:
Michael Mitschke, International Product Manager, Cargo
Mobile: +49 178 590 10 15,
michael.mitschke@thule.com

Mer  informasjon om Thules produkter:
www.thule.com

Besøk gjerne Thule Groups presserom:

Om Thule
Varemerket Thule ble etablert allerede i 1942. Under mottoet Bring your life tilbyr Thule globalt et bredt sortiment av premiumprodukter. Thule skaper transportløsninger for brukerne som muliggjør transport av utstyr på en sikker, enkel og elegant måte. Takstativ, holdere til sykkel- og vannsportutstyr, takbokser, tilbehør til kjøretøy, trailere tilpasset et aktivt liv (båter, hester etc.), snøkjeder, så vel som reisevesker og bokser, er bare noen eksempler på det Thule per dags dato kan tilby. Thule er det største varemerket innen Thule Group.
Les mer på
www.thule.com