Ticket Biz globale nettverk FCm Travel Solutions  - nok en gang vinner av World Travel Awards

Ticket Biz globale nettverk, FCm Travel Solutions, har for tredje år på rad blitt utnevnt til verdens ledende Travel Management-bedrift av World Travel Awards 2013.

Etter å ha vunnet samme kategori tre år på rad beholder FCm Travel Solutions tittelen som ”The World's Leading Travel Management Company”.

FCm Travel Solutions har hatt et framgangsrikt år og mottok i år også prisen som Europas ledende Travel Management-bedrift.

”Vi er stolte over å tilhøre FCm Travel Solutions globale nettverk. Det er en fantastisk prestasjon å bli utnevnt til det ledende forretningsreisebyrået både globalt og i Europa flere år på rad. Utmerkelsene bekrefter nettverkets styrke ved å ha en bred geografisk dekning kombinert med et sterkt lokalt fokus”, sier Bernt Roger Eliassen, Area Manager i Norge for Ticket Biz.

For ytterligere informasjon kontakt:

Bernt Roger Eliassen, Area Manager Norway
tlf +47 483 56 090
e-post: bernt.eliassen@ticketbiz.no
www.ticketbiz.no

Ticket Biz er et forretningsreisebyrå med helhetsløsninger for reiser og møter. Vi er representert i Norge, Sverige, Finland og Danmark gjennom egne kontor og partnere. Ticket Biz har et globalt samarbeid med FCm Travel Solutions, et av verdens ledende nettverk av forretningsreisebyråer representert i over 80 land. Ticket Biz eies av Braganza AS og har hovedkontor i Stockholm. Ticket Biz salg er på ca. 1,7 mrd SEK på årbasis og selskapet har ca. 150 ansatte. Varemerket Ticket deles med Ticket Feriereiser. Les mer på www.ticketbiz.no