Ticket Forretningsreiser kjøper AS Tourbroker

Report this content

Ticket Forretningsreiser styrker sin possisjon på det nordiske forretningsreisemarkedet gjennom oppkjøpet av det Norske reisebyrået AS Tourbroker. AS Tourbroker hadde i 2010 et forretningsvolum på ca 23 MNOK og reisebyrået har fire medarbeidere.

Forretningsreisebyrået Tourbroker har i nesten 30 år tilbudt sine tjenester til bedrifter og reisende som har spesielt høye krav til service, kompetanse og kvalitet. Tourbrokers medarbeidere vil fortsatt arbeide for selskapet som vil flytte til Ticket Forretningsreisers lokaler i Oslo.

”Dette er et nytt skritt i vårt arbeid og vår strategi med å forsterke vår posisjon på det Norske forretningsreisemarkedet. Gjennom oppkjøpet av Tourbroker overtar vi et veldrevet og godt forretningsreisebyrå med en profil og et tankesett som passer godt inn i vår forretningsmodell”, sier Thomas Ådèn, VD i Ticket Forretningsreiser i Norden.

”Ticket Forretningsreiser i Norge har hatt en imponerende start og tilvekst i et krevende marked og har vist at de har svært kompetente medarbeidere samt effektive systemløsninger som møter de forretningsreisendes behov for et høyt servicenivå og kvalitet. Jeg er glad for at det vi har bygd opp over mange år nå vil videreføres av en bedrift som jeg tror på”, sier Thor Thorsen, tidligere eier av AS Tourbroker.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Thomas Ådén, VD/CEO Ticket Forretningsreiser i Norden
Tel +46 8 585 747 04
E-post: thomas.aden@ticket.se
www.ticketaffarsresor.se

Bernt Roger Eliassen, Area Manager Norge
Tel +47 22 47 88 41
Mobil +47 483 56 090
E-post: bernt.eliassen@ticket.no
www.ticketforretningsreiser.no

Thor Thorsen, AS Tourbroker
Tel +47 23 01 02 50
E-post: thor.thorsen@tourbroker.no

Ticket Forretningsreiser
Ticket Forretningsreiser leverer komplette reise- og reiseadministrative tjenester til Nordiske bedrifter og organisasjoner. Med vår kompetanse hjelper vi bedrifter å finne enkle og kostnadseffektive løsninger for møter og reiserelaterte tjenester.

Ticket Forretningsreiser finnes i dag representert på ni steder i Sverige samt gjennom egne kontorer i Norge og Finland, samt i Danmark gjennom partnerskap med FCm Travel Solutions. Ticket Forretningsreiser har et globalt samarbeid med FCm Travel Solution, ett av verdens ledende nettverk av forretningsreisebyråer, representert i over 75 land. Ticket Forretningsreiser eies av Braganza AS og har hovedkontor i Stockholm. Ticket Forretningsreisers omsetning er på ca. 1,5 Mrd SEK på årsbasis og bedriften har ca. 135 ansatte. Varemerket Ticket deles med Ticket Privatreiser. Les mer på www.ticketforretningsreiser.no

Tags: