Velkommen til Observers/Waymakers kundesenter!

Report this content

Velkommen til Observers/Waymakers kundesenter! Vi ønsker å bli mer tilgjengelige for kundene våre og har derfor opprettet Observers kundesenter. Kundesenteret hjelper deg med alle henvendelser og spørsmål. Det kan være bestilling av opptak fra radio/tv, endring i leveringsadresse eller kontaktperson, endring i søkeord eller kildeutvalg, spørsmål vedrørende den siste fakturaen eller andre spørsmål eller tilbakemeldinger du måtte ha i løpet av dagen. Kontakt også kundesenteret dersom du vil ha hjelp til å sende ut en pressemelding. Kundesenteret vil sørge for raskt håndtering av alle henvendelser og vi vil gjøre alt vi kan for å hjelpe deg i hverdagen. Kontakt kundesenteret på: E-post: kundesenter@observer.no Telefon: 23 00 25 48 For utsendelse av pressemeldinger gjelder fremdeles den "gamle" adressen: E-post: publish@waymaker.no Vi blir flere som kan hjelpe deg! I tillegg til at du kan kontakte kundesenteret ved spørsmål og henvendelser, vil du fortsatt ha en fast kontaktperson i Observer som vil ta seg av oppfølging av kontrakten og sørge for at dere er informert om hvordan våre løsninger kan imøtekomme deres behov til enhver tid. Vi håper dere setter pris på ordningen, og ser frem til å hjelpe dere! Vedlagt finner dere vår nye folder som på en kortfattet måte beskriver Observer og vårt tjenestespekter. Ta gjerne kontakt med oss dersom dere har noe på hjertet! Med vennlig hilsen Observers kundesenter ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=50629&fn=wkr0010.pdf Observers/Waymakers tjenster