Waymaker Release News!

Report this content

Nov 2004 Mange nyheter i Waymaker Online! "Waymaker Online Release News" er et nyhetsbrev som vi sender deg for å holde deg informert om nye funksjoner i vårt arbeidsverktøy, Waymaker Online. Vår nyeste versjon av Waymaker Online er nå tilgjengelig og inneholder en mengde nye smarte løsninger som vi har utviklet etter ideer fra dere. Nedenfor finner du litt mer informasjon om de nye funksjonene: Forbedret hastighet og brukervennlighet i Enkeltsøk Endringer under Enkeltsøk i kontakt-håndteringen har nå gjort at bruker-vennligheten er blitt mye bedre, samt at hastigheten på søkene har økt betraktelig. Skal du søke etter enkeltkontakter kan du nå søke på alle tekstfeltene under hver kontakt (f.eks. e-post, navn, land osv). Søket kan begrenses til om resultatet skal inneholde søkeordet, starte på det eller ende med det. Dermed begrenses søkeområdet og hastigheten øker deretter. Lettere å legge til kontakter i lister Du kan nå direkte fra listen lete frem en kontakt og legge den til i den aktuelle listen. Du kan også velge å legge kontakten til i andre lister i samme håndvending, bare huk av på de listene som er aktuelle. Tommelfingerbilder i e-post Nå får du tommelfingerbilder nederst i e-posten du sender ut dersom du legger ved bilder. Dermed er det blitt enda lettere for mottakere å velge hvilke bilder de ønsker å bruke i sine artikler. Se detaljer rundt dine gjennomførte utsendelser I tillegg til å se hvilke utsendelser som er gjort får du nå en oversikt over alle aspekter rundt en utsendelse slik at du kan kontrollere hva du faktisk har gjort. Her får du blant annet oversikt over lister, kanaler og vedlegg i utsendelsen. Du har nå også mulighet til selv å gjøre endinger på de meldingene som ligger på nyhetstorgene www.newsonline.no og www.waymaker.no i etterkant dersom du finner ut at ting burde vært formulert annerledes e.l. Trackingtjenesten har økt med rundt 500 danske kilder Trackingtjenesten søker som kjent i internettaviser etter artikler som har likhetstrekk med din pressemelding. Resultatet blir angitt etter grader av relevans. Nå har vi utvidet kildeutvalget med rundt 500 danske nettmedier for de som ønsker å overvåke det danske markedet. Det er selvfølgelig også mulig å kjøre tracking på de norske mediene samt svenske og finske. Ta kontakt med din kundekontakt for mer informasjon. Billedarkiv på din hjemmeside, administrert fra Waymaker Online! Waymaker leverer nå et bildearkiv til din egen hjemmeside. Arkivet kan du administrere fra Waymaker Online og gjør det mulig for deg til enhver tid å bestemme hvilke bilder som skal være synlige på nettsiden, og hvilke som ikke skal være synlige. Ta kontakt med din kundekontakt for mer informasjon. Har du kommentarer eller ønsker tar vi de imot med takk. Ta kontakt på telefon 23 00 25 00 eller e-post sales@waymaker.no eller kontakt din kundeansvarlig hos oss. Med vennlig hilsen Espen Reiss Markedskoordinator, Waymaker Waymaker er en del av Observer AB. ©2004 Waymaker Lilletorget 1 | 0184 Oslo| Tel: 23 00 25 00 | Faks: 23 00 25 01 | sales@waymaker.no ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no